اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته یک بسکتبال

بسکتبال کاله مازندران به میهمانی نفت امیدیه می‌رود

خبرگزاری فارس: در مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته یک بسکتبال، تیم کاله مازندران عصر فردا به میهمانی نفت امیدیه خوزستان می‌رود.

بسکتبال کاله مازندران به میهمانی نفت امیدیه می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، کاله مازندران تنها نماینده مازندران در لیگ دسته یک بسکتبال کشور که با شکست تیم کابل لیان بوشهر از مرحله یک هشتم نهایی این دوره از مسابقات به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده در دیداری خارج از خانه به میهمانی نفت امیدیه استان خوزستان می‌رود.

این دیدار حساس که از ساعت 17 فردا سه‌شنبه برگزار می‌شود با قضاوت سرداور بهروز ابراهیمی همراه خواهد بود و از سوی فدراسیون والیبال حمید کیان ارثی کار نظارت را برعهده دارد.

کاله مازندران در سه دیدار مرحله یک هشتم نهایی که دور نخست پلی‌آف لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شد توانست با نتیجه دو بر یک کابل لیان بوشهر را شکست دهد و  در دور یک چهارم حریف نفت امیدیه شود.

در این مرحله هشت تیم برتر دسته یک بسکتبال کشور حضور دارند که برای قهرمانی و کسب جواز حضور در لیگ برتر رقابت تنگاتنگی دارند.

نفت امیدیه که در پایان مرحله گروهی با کسب شش پیروزی و کسب 24 پیروزی به جایگاه هفتم گروه نخست دست پیدا کرد در مرحله نخست دور حذفی توانست با انجام سه بازی تیم سیمان شاهرود را از پیش رو بردارد.

کاله مازندران نیز با پایان دور مقدماتی پس از 22 هفته در گروه دوم با کسب 18 پیروزی و 40 امتیاز به عنوان تیم صدرنشین وارد مرحله حذفی شد.

تنها نماینده شمال کشور که سال گذشته قهرمان لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور شده امسال مدافع عنوان قهرمانی است و سرمربی آن رضا نوری با درخشش بازیکنان جوان، جویای نام و بومی خود قصد دارد با تدابیر و استفاده از تجربیات محمدعلی رجایی سرپرست این تیم و دبیر هیئت بسکتبال مازندران بار دیگر با تکرار قهرمانی به لیگ برتر کشورمان صعود کند.

به گزارش فارس، در مرحله مقدماتی لیگ دسته یک بسکتبال کشور 22 تیم در دو گروه حضور داشتند که کاله مازندران به عنوان تنها نماینده مازندران در گروه دوم با 12 تیم دیدار کرد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول