اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته معلم انجام می‌شود

برگزاری جشنواره بزرگ پیاده‌روی در محلات

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهر محلات از برگزاری جشنواره بزرگ پیاده‌روی عمومی به مناسبت هفته معلم در این شهرستان خبر داد.

برگزاری جشنواره بزرگ پیاده‌روی در محلات

مسعود قمری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این جشنواره با همکاری آموزش و پرورش شهرستان محلات در روز معلم برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: جشنواره بزرگ پیاده‌روی عمومی با هدف اشاعه فرهنگ ورزش همگانی از گلزار شهدا به سمت سرچشمه برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان محلات همچنین از برگزاری جشنواره پیاده‌روی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) خبر داد و خاطر ‌نشان کرد: این جشنواره نیز با حضور شهروندان محلاتی از گلزار شهدا به سمت سرچشمه انجام می‌شود.

به گفته وی فراهم‌سازی امکان استفاده رایگان بانوان از استخر شهر محلات در روز ولادت حضرت فاطمه (س) از دیگر برنامه‌های این اداره در هفته گرامیداشت روز زن است.

قمری در بخش دیگری از سخنان خود از راه‌اندازی رشته ایروبیک در سالن شهر نیمور خبر داد و گفت: با تعیین مربی ایروبیک و آمادگی جسمانی برای بانوان از این پس بانوان شهر نیمور می‌توانند سه روز در هفته در سالن ورزشی نیمور به تمرین بپردازند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات المپیاد ایرانیان در سال جاری بیان داشت: با توجه به برگزاری المپیاد ایرانیان در چند رشته خاص ورزشکاران رشته تیر و کمان و تیراندازی محلات تمرینات آماده‌سازی برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها را از هم‌اکنون آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول