اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران خبر داد

رقابت 6 کشتی‌گیر آزادکار مازندرانی در جام جهانی روسیه

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی مازندران گفت: در مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان جام جهانی روسیه شش کشتی‌گیر از مازندران برای کشورمان به روی تشک می‌روند.

رقابت 6 کشتی‌گیر آزادکار مازندرانی در جام جهانی روسیه

غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: رسول خادم سرمربی تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت در رقابت‌های جام جهانی روسیه 14 کشتی‌گیر برتر را به اردوی آمادگی دعوت کرد.

نوری‌زاده افزود: این اردو که هم‌ا‌کنون با حضور 14 کشتی‌گیر و کادر فنی در خانه کشتی تهران در حال برگزاری است، شش کشتی‌گیر و دو مربی از مازندران حضور دارند.

این مسئول گفت: مسعود اسماعیل‌پور و بهنام احسان‌پور در وزن 60 کیلوگرم، مهدی تقوی در 66 کیلوگرم، رضا یزدانی و عباس طحان در 96 کیلوگرم و کمیل قاسمی در 120 کیلوگرم به عنوان شش کشتی‌گیر مازندرانی در این اردو هستند.

دبیر هیئت کشتی مازندران همچنین بیان داشت: در این اردو دو مربی باسابقه و سازنده استان به نام‌های محمود اسماعیل‌پور و عقیل حیدری در کادر فنی تیم ملی نیز حضور دارند.

وی ادامه داد: ملی‌پوشان در این اردو باید در روز هشتم اردیبهشت در خانه کشتی تهران در حضور مسئولان فدراسیون و مربیان تیم ملی مسابقه انتخابی برگزار کنند.

نوری‌زاده در پایان از کسب سهمیه پنج کشتی‌گیر آزاد و فرنگی‌کار مازندرانی در المپیک 2012 لندن خبر داد و متذکر شد: مسعود اسماعیل‌پور، مهدی تقوی و رضا یزدانی در کشتی آزاد و قاسم رضایی و بشیر باباجان‌زاده در کشتی فرنگی به عنوان پنج کشتی‌گیر از مازندران موفق به کسب سهمیه ورودی المپیک 2012 لندن شدند.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول