اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قزوین خبر داد

پایان مسابقات دو و میدانی مؤسسات آموزش عالی کشور با شناخت نفرات برتر

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قزوین گفت‌: مسابقات دو و میدانی مؤسسات آموزش عالی منطقه یک کشور با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

پایان مسابقات دو و میدانی مؤسسات آموزش عالی کشور با شناخت نفرات برتر

خدیجه فرید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در نخستین دوره این رقابت‌ها که صبح امروز در شش ماده در ورزشگاه معلم قزوین برگزار شد در دوی 100 متر مینا محمدپور، مونا فخاری‌لنگرودی و هانیه اخیشگ به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند‌.

وی با اشاره به اینکه در دوی 400 متر نیمه‌استقامت هانیه اخیشک، زهره ربانی و فریبا عین‌آبادی مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند، افزود: در دوی 800 متر نیز فریبا سرلک، زینب تیشه‌برپا و الهه نیکخواه بهرامی عنوان‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

فرید با اشاره به اینکه مونا فخاری‌نژاد، زینب تیشه‌برپا و الهه نیکخواه عنوان‌های نخست تا سوم ماده یک‌هزار و 500 متر را به خود اختصاص دادند، تصریح کرد: در ماده پرش طول هم مینا محمدپور، فاطمه طاهرخانی و فریبا عین‌آبادی عناوین نخست تا سوم را کسب کردند.

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قزوین با بیان اینکه در ماده پرش طول این رقابت‌ها فقط دو ورزشکار حضور داشتند، یادآور شد: رضوان بهرامی و نرگس قلیچ دو بانوی حاضر در این ماده بودند که به ترتیب عنوان‌های نخست و دوم را نصیب خود کردند.

فرید با اشاره به اینکه در رده‌بندی تیمی این رقابت‌ها، تیم‌های آموزش عالی غیاث‌الدین کاشانی  آبیک،‌ دارالفنون قزوین و ابرار تهران عنوان‌های نخست تا سوم را کسب کردند، افزود: در این مسابقات، 19 ورزشکار از مؤسسات آموزش عالی استان‌های تهران و قزوین از  هشت دانشگاه رجاء، ابرار، دهخدا، علامه مجلسی، دارالفنون‌، غیاث‌الدین‌، کار و علامه قزوینی حضور داشتند.

وی در خاتمه عنوان کرد: نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات مناطق هشت‌گانه راه پیدا می‌کنند که در صورت برتری برابر حریفان جواز حضور در المپیاد دانشجویان دانشگاه‌های کشور را کسب می‌کنند.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول