اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اردیبهشت در همدان برگزار می‏‏شود

کارگاه آموزشی نگهداری و تعمیرات HSE ویژه شاغلان صنایع

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‏‏ای همدان از برگزاری کارگاه آموزشی نگهداری و تعمیرات HSE ویژه شاغلان صنایع استان همدان در اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

کارگاه آموزشی نگهداری و تعمیرات HSE ویژه شاغلان صنایع

سید‏‏مهدی باقری امروز در گفت‏‏وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: این کارگاه روز چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه امسال در مرکز آموزش فنی و حرفه‏‏ای شهرستان همدان برگزار و افراد برای ثبت‏‏نام می‏‏توانند به قسمت آموزش در صنایع پایگاه اینترنتی آموزش فنی و حرفه‏‏ای استان همدان مراجعه کنند.

وی افزود: کارگاه آموزشی نگهداری و تعمیرات بر اساس HSE  با همکاری فنی و حرفه‏‏ای و معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‏‏های صنعتی در اردیبهشت ماه امسال برگزار می‏‏شود.

مدیرکل فنی و حرفه‏‏ای همدان گفت: شرکت‌کنندگان در کارگاه آموزشی نگهداری و تعمیرات با طراحی، پیاده‏‏سازی و گردش کار سیستم PM و معرفی روشهای CM، آیین‏‏نامه‏‏های ایمنی مربوط به کار باانواع تجهیزات،  HSEدر تعمیرات و انتخاب تجهیزات، نگهداری و تعمیرات بر اساس ISO 9001 نرم‏‏افزار ISOXpress ISO 9001  آشنا می‏‏شوند.

وی همچنین در ادامه از صدور بیش از 2 هزار و 400 مجوز مشاغل خانگی توسط فنی و حرفه‏‏ای استان همدان خبر داد و خاطرنشان کرد: فنی و حرفه‏‏ای در نیمه نخست سال  90 در بیش از 50 رشته و در نیمه دوم در 21 رشته مجوز مشاغل خانگی صادر کرده است.

باقری گفت: متقاضیان مجوز مشاغل خانگی باید دارای گواهینامه مهارت در حرفه مربوطه باشند و در غیر این صورت در صورت داشتن تجربه و مهارت کافی برای تسریع در صدور مجوز بعد از اخذ آزمون عملی طبق استانداردهای سازمان آموزش فنی و حرفه‏‏ای کشور و کسب حد نصاب نمره قبولی مجوز صادر می‏‏شود.

انتهای پیام/خ۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول