اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه دو قم:

اصلاح هندسی معابر و حذف تقاطع‌ها در اولویت است

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه دو از اصلاح هندسی معابر و حذف تقاطع‌ها و نقاط حادثه خیز به منظور کاهش تصادفات و ایمنی جان شهروندان در سطح این منطقه خبر داد.

اصلاح هندسی معابر و حذف تقاطع‌ها در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید متین‌فر گفت: هدف از دنبال کردن رویکرد شهرداری قم و منطقه دو برای اصلاح هندسی معابر، افزایش سطح ایمنی معابر برای حفظ سلامتی و آرامش شهروندان است.

وی افزود: شهروندان باید برای کنترل و کاهش خطرات با دقت بیشتری در معابر شهری تردد کرده و شهرداری نیز در این راستا و برای افزایش سطح سلامت جامعه با اصلاح هندسی معابر و راه‌های شهری سعی دارد تا با حذف نقاط حادثه خیز آمار تصادفات را کاهش دهد.

شهردار منطقه دو قم اظهار داشت: بلوار یادگار امام یکی از معابر سطح منطقه دو است که دارای تقاطع‌ها و نقاط حادثه خیزی است که پس از بررسی وضعیت موجود توسط کمیته فنی ترافیک بهترین راهکارها برای رفع این مشکل انتخاب شده و با اصلاح هندسی مشکل این بلوار به صورت قابل توجهی حل شده است.

وی ضمن آرزوی ایام بدون حادثه و سلامتی برای شهروندان گفت: اصلاح هندسی بلوار یادگار امام (ره) به پایان رسیده که کل هزینه های انجام شده 2 میلیارد 650 ریال و از محل اعتبارات داخلی شهرداری بوده است که با هدف بهبود عبور و مرور شهری این پروژه به پایان رسیده و شهروندان می‌توانند از آن استفاده کنند.

بلوار یادگار امام از نقاط حادثه خیزی بود که در گذشته آمار تصادفات بالایی داشته است و پس از بررسی توسط کارشناسان ترافیک و تحلیل میزان تردد به ویژه در ساعات اوج ترافیک با اصلاح هندسی آمار تصادفات به صورت قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول