اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کارخانه‌های شیر پاستوریزه استان اصفهان:

تولید شیر پاستوریزه در اصفهان به صورت موقت اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کارخانه‌های شیر پاستوریزه استان اصفهان گفت: تولید شیر پاستوریزه تا 15 اردیبهشت جریان داشته و به مبلغ 800 تومان به مصرف‌کننده به فروش می‌رسد.

تولید شیر پاستوریزه در اصفهان به صورت موقت اجرا می‌شود

هومان امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در زمینه وضعیت شیر اصفهان اظهار داشت: با توجه به جلساتی که در روزهای گذشته در اصفهان برگزار شد مقرر شد که تولید شیر پاستوریزه در اصفهان از سر گرفته شود.

وی ادامه داد: مسئولان امر از کارخانه‌داران لبنی درخواست کرده‌اند که به مدت 12 روز با آنها همکاری داشته و شیر پاستوریزه را تولید کنند.

مدیرعامل کارخانه‌های شیر پاستوریزه استان اصفهان تصریح کرد: تولید شیر پاستوریزه در اصفهان به صورت موقت تا 15 اردیبهشت‌ماه سال جاری اجرایی شده تا اقداماتی در این زمینه انجام شود.

وی با اشاره به خرید شیر خام از دامداران افزود: طبق جلسه‌های برگزار شده در این روزها مقرر شد دامداران که بر روی شیر خام خود مبلغ 100 تومان اضافه کرده‌اند این محصول را به مبلغ 730 تومان به کارخانه‌داران به فروش برسانند.

امیری اظهار داشت: در این میان بیش‌ترین ضرر وارد شده به کارخانه‌داران است که باید شیر پاستوریزه مصرفی را به مبلغ 800 توان به فروش برسانند.

وی با اشاره به چگونگی تولید شیر پاستوریزه در این چند روز اضافه کرد: فقط 100 تن شیر در روز در استان اصفهان تولید می‌شود.

مدیرعامل کارخانه‌های لبنی استان اصفهان بیان داشت: کارخانه‌هایی از قبیل میعاد، سحرلبن، آلاس، پگاه اصفهان و دیگر کارخانه‌ها تولید شیر پاستوریزه را برعهده دارند، وزن شیرهای تولیدی یکسان بوده و به همان قیمت مصوب به فروش می‌رسد.

امیری تصریح کرد:  اگر وضعیت شیر بعد از تاریخ 15 اردیبهشت به نتیجه‌ای نرسد کارخانه‌های تولید شیر پاستوریزه اصفهان به تولیدات خود ادامه نمی‌دهند.

به گزارش فارس، در هفته‌های اخیر اصفهان شاهد کاهش شدید شیر پاستوریزه به دلیل افزایش قیمت شیر خام بود که مسئولان امر در این زمینه پی‌گیری‌های لازم را انجام داده‌اند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول