اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای تبدیل پروازهای داخلی به بین‌المللی

فرودگاه شهدای ایلام نیازمند عنایت وزارت کشور است

خبرگزاری فارس: مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: برای تبدیل پروازهای داخلی به بین‌المللی فرودگاه شهدای ایلام نیازمند عنایت وزارت کشور است.

فرودگاه شهدای ایلام نیازمند عنایت وزارت کشور است

مجتبی بیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: تبدیل پروازهای فرودگاه شهدای ایلام به پروازهای بین‌المللی یکی از نیازهای توسعه‌ای ایلام است.

وی ادامه داد: بر این اساس تحقق این مهم از سوی دولت عدالت‌محور در سفر سوم هیئت دولت به استان ایلام مورد موافقت قرار گرفت و این مهم جزو مصوبات سفر سوم نیز قرار گرفت.

این مسئول اضافه کرد: پس از آن نیز با همکاری و مساعدت وزارت راه و شهرسازی موافقت‌های لازم برای تحقق این مهم انجام شده است.

بیاتی تصریح کرد: اما تنها و آخرین مجوز باقیمانده آن منوط به عنایت ویژه وزارت کشور است که تاکنون در این راستا موافقتی اخذ نشده است.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: این درحالی است که طی سال 90 مدیریت این فرودگاه با همکاری و عنایت معاون عمرانی استاندار ایلام بارها به وزارت کشور مراجعه کرده و رایزنی‌های لازم نیز انجام شده است.

وی ادامه داد: اما همچنان این مهم محقق نشده که نیازمند عنایت ویژه مسئولان وزارت کشور در اعطای مجوز به فرودگاه شهدای ایلام برای انجام پروازهای بین‌المللی است.

این مسئول اضافه کرد: تحقق این مهم فرودگاه شهدای ایلام را تبدیل به یکی از فرودگاه‌های فعال کشور برای تردد زوار عتبات عالیات به کشور عراق خواهد کرد.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول