اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات فارس خبر داد

نظارت 3‌ هزار بازرس وزارت کشور بر انتخابات استان فارس

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات فارس از نظارت 3 هزار بازرس وزارت کشور بر انتخابات این استان خبر داد.

نظارت 3‌ هزار بازرس وزارت کشور بر انتخابات استان فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهران حفاری بعد از ظهر امروز در جمع اعضای دبیرخانه ستاد بازرسی انتخابات استانداری فارس با تأکید بر اینکه هیئت بازرسی انتخابات این استان از تمام ظرفیت‌ها و شیوه‌های قانونی و منطقی برای انجام وظایف خود استفاده می‌کند، اظهار داشت: هیئت بازرسی این استان و هیئت‌های بازرسی در شهرستان‌ها و بخش‌های فارس تلاش می‌کنند تا انتخابات حماسی پیش رو به سالم‌ترین شکل و با کم‌ترین حاشیه‌ای برگزار شود.
وی تصریح کرد: از ظرفیتی که قانون مشخص کرده است نهایت بهره‎برداری را می‌‌بریم و این اطمینان را می‎دهیم که در استان ولایت‌مدار فارس مانند سایر استان‎ها، انتخابات سالمی برگزار شود.
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان فارس با بیان اینکه انتخابات وسیله‎ای برای عزت و سرافرازی یک ملت است، تصریح کرد: اگر می‎خواهیم عزت ملی افزایش یابد، باید زمینه اجرای انتخاباتی سالم، بانشاط و بدور از قانون‌گریزی را فراهم کنیم تا نظاره‌گر شکوفائی و پیشرفت این سرزمین باشیم.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: اقدامات بازرسان تحول‌گرا این امکان را می‌دهد تا به هنگام نظارت در یک محیط رو به رشد و غیر قابل پیش‌بینی عملکرد خود را ارتقا دهند.
حفاری با اشاره به این که باید تبدیل نظارت سنتی به نظارت و بازرسی تحول‌گرا مدنظر قرار گیرد بیان کرد: در واقع بدون سیستم بازرسی تحول‌گرای اثربخش‏، احتمال اینکه سیستم نتواند به هنگام مواجهه با چالش‌های انتخابات به عملکرد رضایت‌بخش دست یابد، دور از انتظار نیست.
وی افزود: فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن مبانی اخلاقی در بازرسی‌های انتخاباتی از جمله مواردی است که باید تمام بازرسان و افرادی که به نوعی با بازرسان همکاری می‌کنند، به کار گیرند.
حفاری راهبردهای بسیاری را در برگزاری انتخابات سالم دخیل دانست و افزود: یک‌هزار نفر از بازرسان ما در سراسر استان فارس در کنار هیئت‎های اجرایی و نظارت، ایفای نقش می‌کنند و با استناد به قانون آموزش‎هایی که برای بازرسان نیاز است را برگزار می‌کنیم.
رئیس هیئت بازرسی استان فارس اضافه کرد: با حمایت استاندار فارس و معاونت سیاسی وی، ستاد مرکزی بازرسی در استانداری این استان مستقر شده و آماده خدمت رسانی است.
حفاری از تعامل بسیار خوب فرمانداران با هیئت بازرسی این استان تقدیر کرد و گفت: زمینه استقرار هیئت‎های بازرسی در شهرستان‎ها با مساعدت و تلاش هوشمندانه فرمانداران فراهم شده و هیئت‌های بازرسی در فرمانداری‌ها مستقر هستند.
وی افزود: دبیرخانه هیئت بازرسی این استان و شهرستان‌ها از ابتدای شکل‌گیری تا بعد از پایان انتخابات آماده همکاری با عموم مردم برای روند سالم انتخابات هستند.
انتهای پیام/‌ش20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول