اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران/16

وزارتخانه‌ شدن تربیت‌بدنی، ورزش کشور را دچار چالش کرد

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: بحث وزارتخانه‌ای شدن ورزش و نیز ادغام با سازمان جوانان از اشتباهات دیگر دولت بوده است که ورزش کشور را دچار چالش کرد.

وزارتخانه‌ شدن تربیت‌بدنی، ورزش کشور را دچار چالش کرد

سید هادی حسینی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران با حضور در غرفه فارس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه رسانه‌ها نقش موثری در تنویر افکار عمومی دارند، اظهار داشت: رسانه‌های استان مازندران از لحاظ کمی با رشد چشمگیری مواجه هستند و با توجه به موقعیت جامعه نیاز است تا در بخش محتوایی به پیشرفت خوبی برسند.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی در نظام ولایی شکل گرفت و با توجه به اینکه مازندران استانی ولایت‌مدار است رسانه‌های این استان برای تعالی جمهوری اسلامی فعالیت خوبی داشته و دارند.

حسینی درباره موقعیت ورزشی استان مازندران گفت: مجلس در حوزه ورزشی با سه تصمیم اشتباه در سال گذشته موجب شد تا حوزه ورزشی کشور دچار چالش شود که اگر حضور مدیری متخصص در این حوزه در صدر ورزش کشور قرار می‌گرفت موجب تقویت جامعه ورزش می‌شد.

وی تغییر ناموزون مدیران در استان‌ها را اشتباه دیگر مدیر وقت ورزش در سال گذشته دانست و ادامه داد: اشتباه مدیران ارشد ورزش کشوری را نباید به حساب مدیران استانی گذاشت، نارسایی‌ها در سطح کلان صورت گرفته است.

حسینی با بیان اینکه اشتباه دولت در انتخاب رئیس سازمان ورزش در دوره دهم تاثیر مستقیمی در افت توانمندی‌ها حوزه ورزش داشت، خاطرنشان کرد: بحث وزارتخانه‌ای شدن ورزش و نیز ادغام با سازمان جوانان از اشتباه دیگر دولت در این بخش بوده است که ورزش کشور را دچار چالش کرد.

وی اضافه کرد: عباسی با تجربه خوبی که دارد نتوانست مدیران خوبی را در حوزه ورزشی دور خود جمع کند و شاهد هستیم که فضای ورزشی مملو از افراد غیرمتخصص است.

حسینی حذف یک درصد بند "ب" و تعدیل آن را آسیب دیگری بر حوزه ورزش کشور عنوان کرد و یادآور شد: فضای حمایتی ورزش با حذف یک درصد از بین رفت و هیچگونه حمایتی جایگزین نشد.

وی رکود اقتصادی هدفمندی یارانه‌ها و نیز حذف مجاری حمایتی را از عوامل تاثیرگذار در افزایش مشکلات باشگاه‌های ورزشی دانست و گفت: متوقف کردن بخشی از قانون اصل 44 موجب شد تا بخش خصوصی در عرصه ورزش سرمایه‌گذاری اندکی داشته باشد.

حسینی سایه نارسایی‌های حوزه  ورزش کشور را بر روی ورزشی مازندران دانست و خاطرنشان کرد: ورزش مازندران نیازمند شوک است.

وی ادامه داد: تنها با تغییر مدیریت نارسایی‌های ورزش مازندران برطرف نمی‌شود بلکه حمایت، تشویق و ترغیب و در برخی از موارد تغییرات در سطوح مختلف می‌تواند در پیشرفت ورزش مازندران موثر باشد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول