اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه المنار:

رسانه ابزار مهمی است که حرف اول را در جهان می‌زند

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه المنار در تهران گفت: رسانه ابزار مهمی است که حرف اول را در جهان می‌زند بنابراین شهرداری مشهد اگر خواستار مطلع‌ کردن مردم ایران از عملکرد شهرداری است این امر نیازمند برقراری تعامل با رسانه‌ها است.

رسانه ابزار مهمی است که حرف اول را در جهان می‌زند

نبیل حموده در حاشیه نشست هم‌اندیشی رسانه‌‌های ملی و بین‌المللی با شهردار مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: مشهد در مقایسه با سایر شهرها بیش‌ترین توریست را دارد و طبق آمار سالیانه حدود 25 میلیون زائر را پذیرایی می‌کند که این مسئله بیانگر تلاش‌های مسئولان است.

مدیر شبکه المنار در تهران افزود: در بُعد بین‌المللی نیز شبکه المنار می‌تواند با همکاری مسئولان شهر در جذب توریست فعالیت کرده و از طریق پخش تیزرهای تبلیغاتی و کلیپ‌های مختلف درباره مشهد به ‌ویژه در حوزه گردشگری سلامت، تعامل خوبی را برقرار کند.

این مسئول تأکید کرد: خبرنگار و رسانه هم‌چون آینه‌ای هستند و به هر میزان طرف مقابل تمایل به انعکاس مطالبی داشته باشد می‌توانند این کار را انجام دهند.

مدیر شبکه المنار بیان داشت: هر چقدر شهردار به رسانه امکانات و معلومات ارائه دهد، رسانه‌ها نیز به بهترین شکل می‌توانند آن را به مردم عرضه کنند.

وی ادامه داد: المنار تنها شبکه‌ای است که به معرفی ایران به شکل مثبت در خارج می‌پردازد و برخلاف برخی شبکه‌ها که فقط به دنبال انعکاس نکات منفی هستند سعی دارد نقاط قوت و اقدامات خوب این کشور را نشان دهد.

مدیر شبکه المنار در تهران با اشاره به ویژگی‌های معنوی، سیاحتی و تاریخی مشهد، تصریح کرد: معرفی مشهد و ظرفیت‌های آن به مردم توجه ویژه‌ای را می‌طلبد در این راستا تاکنون شبکه المنار برنامه‌های مختلفی را از این شهر مقدس به صورت زنده، مستند و تولیدی پخش کرده است. 

وی با بیان اینکه شبکه المنار برنامه‌های مربوط به فعالیت‌های آستان قدس، اوقاف و فعالیت‌های مختلف در مشهد را پوشش داده، اذعان داشت: در آینده نیز با توجه به گامی که شهرداری برای برقراری تعامل بیشتر با رسانه‌ها برداشته، این برنامه‌ها را بیشتر خواهیم کرد.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول