اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی:

جایگاه علمی حضرت فاطمه (س) رسانه‌ای شود

خبرگزاری فارس: مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت: باید برای ایجاد فرهنگ فاطمی در جامعه تلاش شده و جایگاه علمی ایشان رسانه‌ای شود.

جایگاه علمی حضرت فاطمه (س) رسانه‌ای شود

مریم دهقان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه هم‌اکنون در سالروز انقلاب فرهنگی قرار گرفته‌ایم و این روز با ایام فاطمیه مقارن شده است، اظهار داشت: محققان و پژوهشگران علوم اسلامی باید برای ارائه الگوهای عملیاتی و نسخه‌های قابل الگوبرداری برای جوانان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه انسان‌های فرهیخته برای الگوبرداری در جامعه اسلامی کم نیستند، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان یک شخصیت سیاسی و اجتماعی در زمان صدر اسلام فعالیت می‌کرد به طوری که بانوان فرهیخته زیادی در محضر ایشان به فیض می‌رسیدند.

این مسئول به جایگاه علمی حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و گفت: مبلغان و محققان اسلامی هنوز آن طور که باید در به تصویر کشیدن سیره حضرت فاطمه(س) موفق نبوده‌اند؛ به طوری که باید بیش از پیش در راستای زندگی این شخصیت برجسته مطالعه و تحلیل شود.

وی با بیان اینکه انقلاب ملت ایران فرهنگی و اجتماعی بود، اضافه کرد: امروزه ملت‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که بدون معنویت و تمسک جستن به اولیای الهی زندگی دشواری در پیش‌رو خواهند داشت و مادی‌گرایان به واهی‌بودن ادعاهای خود یعنی زندگی منهای دین اعتراف کرده‌اند.

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی با بیان اینکه حکومت کشور ما بر اصول اسلامی استوار شده است، اظهار داشت: دین مبین اسلام برای همه نیازها و تمایلات انسانی پاسخ‌های محکم و قانع‌کننده‌ای ارائه داده است؛ به طوری که بعد از انقلاب جهش عظیمی در شناخت اسلام واقعی صورت گرفت.

 انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول