اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش راین

معلم راینی نمونه کشوری شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش راین گفت: در سال جاری یکی از معلمان راین به عنوان نمونه کشوری و 4 نفر نیز به عنوان معلم نمونه استانی انتخاب شدند.

معلم راینی نمونه کشوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از راین، علیرضا غیاث‌الدینی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان راین اظهار داشت: در سال جاری یکی از 12 معلم نمونه کشوری استان کرمان از فرهنگیان راین است.

وی افزود: چهار نفر از فرهنگیان راین نیز به عنوان معلم نمونه استانی و پنج نفر به عنوان معلم نمونه منطقه‌ای انتخاب شده‌اند که در هفته بزرگداشت معلم که از 12 تا 18 اردیبهشت برگزار می‌شود از آنان تجلیل می‌شود.

غیاث‌الدینی گفت: مسابقات نهج‌البلاغه دانش‌آموزان استان در دو بخش خواهران و برادران در روزهای 9 و 11 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور 700 نفر دانش‌آموز و دست‌اندرکار در اردوگاه هزار راین برگزار می‌شود.

وی به برگزاری مطلوب مسابقات استانی قرآن دانش‌آموزان در سال 86 در راین اشاره کرد و بیان داشت: در این مسابقات راینی‌ها در مدخل ورودی شهر به گرمی استقبال کردند و برنامه‌ریزی شده است که مجدداً این استقبال با حضور مردم و مسئولان به گرمی صورت گیرد.

سیدابراهیم پاریزی بخشدار راین و رئیس شورای آموزش و پرورش این شهرستان نیز با تجلیل از مقام شامخ معلم گفت: منزلت و مقام معلم بر هیچ کس پوشیده نیست و معلمان بر گردن تک‌تک افراد جامعه حق بسیار زیادی دارند و وظیفه تمام افراد جامعه است که قدردان زحمات و تلاش‌های معلم باشند.

حسین معین‌الدینی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه راین گفت: اداره اوقاف به هر یک از شرکت کنندگان در مسابقات قرآن یک جلد کتاب هدیه می‌دهد.

سید وحید طاهری نماینده میراث فرهنگی و گردشگری نیز گفت: بازدید از ارگ راین برای تمام دانش‌آموزان شرکت کننده در مسابقات رایگان است.

به گزارش فارس در جلسه شورای آموزش و پرورش راین مقرر شد در روز 17 اردیبهشت در همایش عمومی از مقام شامخ معلم تجلیل به عمل آید و اعضای شورای آموزش و پرورش در یکی از روزهای هفته معلم در واحدهای آموزشی حضور یابند و هفته معلم را به سنگرداران عرصه تعلیم و تربیت تبریک بگویند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول