اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سایت الف:

برگزاری جشنواره‌ شهرنگار سبب کاهش غفلت رسانه‌ها در ارتباط با مشهد می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سایت خبری الف گفت: برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای مانند شهرنگار سبب می‌شود، غفلتی که تاکنون در معرفی مشهد مقدس وجود داشته، برطرف شود و به اهمیت شهر مشهد بیشتر توجه شود.

برگزاری جشنواره‌ شهرنگار سبب کاهش غفلت رسانه‌ها در ارتباط با مشهد می‌شود

سیدامیر سیاح در حاشیه نشست هم‌اندیشی رسانه‌‌های ملی و بین‌المللی با شهردار مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: مشهد با توجه به ظرفیتی که دارد، تاکنون کمتر به آن توجه شده و رسانه‌ها باید ویژگی‌های خاص مشهد را در بعد فراملی مطرح کنند.

مدیرعامل سایت خبری الف در ارتباط با برگزاری نشست هم‌اندیشی رسانه‌های ملی و بین‌المللی با شهردار مشهد مقدس گفت: برنامه‌هایی از این قبیل سبب می‌شود، غفلتی که تاکنون در معرفی مشهد مقدس وجود داشته، برطرف شود و به اهمیت شهر مشهد بیشتر توجه شود و مشهد و بارگاه ملکوتی علی بن موسی‌الرضا(ع) به عنوان ویترین معنوی ایران و جهان اسلام بدرخشد.

وی با اشاره به مدیرت شهری مشهد نیز گفت: در سال‌های گذشته تصویر خوبی از مشهد در اذهان عمومی نبود، اما اکنون از مشهد، شهری پاک و تمیز با فرهنگ رانندگی بهتر و نوشدگی را در این شهر مشاهده می‌کنیم.

سیاح در پایان اذعان داشت: رسانه‌ها باید ویژگی‌های خاص و برجسته مشهد در بُعد فراملی را مطرح کنند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول