اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خبر شبکه جهانی سحر:

حضور زائران در مشهد یک مسئله ملی و فراملی است

خبرگزاری فارس: مدیر خبر شبکه جهانی سحر گفت: بحث حضور زائران و مسافران به مشهد تنها یک بحث گردشگری نیست که متولیان امر گردشگری در ارائه خدمات مسئول باشند بلکه این امر یک مسئله ملی و حتی فراملی است.

حضور زائران در مشهد یک مسئله ملی و فراملی است

محمد شمس‌الدین در حاشیه بازدید از پروژه‌های شهری مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: بحث حضور زائران و مسافران به مشهد تنها یک بحث گردشگری نیست که متولیان امر گردشگری در ارائه خدمات مسئول باشند بلکه این امر یک مسئله ملی و حتی فراملی است و ما به عنوان چشم بینای مردم هم در داخل کشور و هم در بُعد بین‌المللی با حضور خود در مشهد ثابت می‌کنیم که همواره در کنار مردم و مسئولان مشهد برای اجرای این هدف مهم گام برمی‌داریم.

وی تصریح کرد: زیرساخت‌های موجود در حوزه حمل و نقل ریلی، هوایی و البته جاده‌ای مشهد، احداث مراکز اقامتی متناسب با نیاز و توان اقتصادی تمام اقشار در کنار ساخت مراکز تفریحی و سرگرمی، مراکز درمانی، احداث معابر جدید و تعریض معابر فعلی با هدف کاهش ترافیک شهری، تأمین انرژی و مواد غذایی و کنترل آسیب‌های اجتماعی با هدف برقرار امنیت برای زائران و مجاروان از جمله مواردی است که به عقیده من می‌تواند اولویت‌های نخست این شهر ملی محسوب شود.

مدیر خبر شبکه جهانی سحر گفت: معرفی مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام برای شهر مشهد تنها با کمک رسانه‌ها میسر است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول