اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران:

مشهد مقدس به شهری بین‌المللی تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران گفت: مشهد مقدس در عمل شهری بین‌المللی شده است، اما جایگاه مناسبی در رسانه‌ها ندارد.

مشهد مقدس به شهری بین‌المللی تبدیل شده است

غلامحسین اسلامی‌فرد در حاشیه نشست هم‌اندیشی رسانه‌‌های ملی و بین‌المللی با شهردار مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: مشهد مقدس در عمل شهری بین‌المللی شده، اما جایگاه مناسبی در رسانه‌ها ندارد که شاید بخشی از مسئله به نبود ارتباط بین رسانه‌های ملی و مسئولان محلی و شهری باز می‌گردد.

قائم‌مقام خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برگزاری نشست مشترک شهرداری مشهد با مدیران رسانه‌های ملی، افزود: دعوت شهرداری مشهد از رسانه‌های ملی نشان‌دهنده تمایل این ارگان برای برقراری تعامل و مشارکت بیشتر با رسانه‌ها است.

این مسئول با تأکید بر اینکه مردم ایران عنایت خاصی نسبت به مشهد مقدس دارند و آن را به عنوان پایتخت معنوی و فرهنگی کشور می‌شناسند، اضافه کرد: با این وجود رسانه‌های فراگیر و ملی به طور معمول با توجه به تقسیم‌بندی صفحات و قالب کاری خود بعید است بتوانند به صورت خاص به این شهر بپردازند.

وی تأکید کرد: می‌توان بخشی از ویژگی‌های مشهد را در قالب حوزه‌های معرفتی و معارفی و بخشی دیگر را در حوزه صفحات استانی نسبت به سایر شهرها به مشهد اختصاص داد.

اسلامی‌فر برگزاری جشنواره شهرنگار را در برقراری تعامل بیشتر بین شهرداری و رسانه‌ها مؤثر دانست و متذکر شد: این جشنواره امکانی را فراهم می‌سازد تا رسانه‌ها در این حوزه فعالیت گسترده‌تری داشته باشند و در عمل فضای بیش‌تری را به مشهد اختصاص دهند. 

قائم‌مقام خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در ارزیابی خود از عملکرد رسانه‌های ملی در معرفی بیش‌تر و بهتر شهر مشهد و جایگاه و ظرفیت‌های آن، اذعان داشت: بخشی از رسانه‌های محلی و استانی بیش‌تر و بهتر به مسائل مربوط به حوزه شهری مشهد پرداخته‌اند، اما در بُعد ملی هنوز جای کار زیادی وجود دارد.

انتهای پیم/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول