اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده نزدیک صورت می‌گیرد

اجرای قانون ارتقای بهره‌وری پرستاران در بیمارستان‌های خصوصی

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره نظام پرستاری استان اصفهان گفت: به دنبال اجرایی شدن قانون ارتقای بهره‌وری پرستاران در بیمارستان‌های تابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، این قانون به زودی در بیمارستان‌های خصوصی و تأمین اجتماعی نیز به اجرا گذاشته می‌شود.

اجرای قانون ارتقای بهره‌وری پرستاران در بیمارستان‌های خصوصی

محسن شهریاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: از سال گذشته اجرای قانون ارتقای بهره‌وری پرستاری در بیمارستان‌های دولتی تصویب شد که اکنون هفت ماه از اجرای آن در این بیمارستان‌ها می‌گذرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای ناقص این قانون در بیمارستان‌های دولتی تخلف و با آن برخورد می‌شود، بیان داشت: در ارتباط با چگونگی نحوه برخورد با بیمارستان‌های متخلف که به هر شکلی این قانون را صحیح اجرایی نمی‌کنند، چیزی نه جایی خواندم نه شنیدم.

عضو هیئت مدیره نظام پرستاری استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر نرم‌افزاری به منظور آشنایی افرادی که در ارتباط با نحوه اجرای قانون ارتقای بهره‌وری پرستاران سؤال دارند، تهیه شده که به راحتی در سایت www.ino.ir با عنوان پرسش و پاسخ‌های قانون ارتقای بهره‌وری قابل دسترسی است.

وی با بیان اینکه این قانون هنوز به طور کامل در بیمارستان‌های دولتی اصفهان اجرایی نشده است، افزود: با وجودی که هم‌اکنون هفت ماه است که از اجرای قانون ارتقای بهره‌وری پرستاران می‌گذرد اما عده‌ای از پرستاران نسبت به کم و کیف این قانون اطلاعات دقیقی ندارند.

شهریاری ادامه داد: به تازگی خط تلفنی برای پیغام گذاشتن افرادی که در ارتباط با نحوه اجرای قانون مذکور مشکلی دارند در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعبیه شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری از جمله حقوقی است که نظام پرستاری کشور به دنبال آن است.

عضو هیئت مدیره نظام پرستاری استان اصفهان گفت: در زمان حاضر سیستم‌های بهداشتی با کمبود پرسنل پرستاران مواجه است، بنابراین دست مسئولان در اجرایی کردن خوب قانون ارتقای بهره‌وری پرستاران باز نیست.

وی گفت: هر چند قانون ارتقای بهره‌وری پرستاران شاید کامل در بیمارستان‌های شهر اصفهان اجرا نشده است اما نمی‌توان این‌گونه گفت که تنها یک قانون دهن پرکن بوده است.

شهریاری بیان داشت: قبول ندارم که این قانون به این شدت ناصحیح اجرا شده باشد، زیرا در بیمارستان‌هایی ماند الزهرا اصفهان قانون ارتقای بهره‌وری پرستاران کامل اجرایی شده و پرسنل آن هم رضایت نسبی دارند.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول