اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ثبت رکورد 17 متر و 81 سانتی‌متر

اسکندری قهرمان پرتاب وزنه پیکارهای دوومیدانی کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوومیدانی استان قم از موفقیت نماینده اعزامی در کسب عنوان قهرمانی پیکارهای پرتاب وزنه دوومیدانی مردان کشور خبر داد.

اسکندری قهرمان پرتاب وزنه پیکارهای دوومیدانی کشور شد

ابوالقاسم اکرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی مردان رده سنی بزرگسالان کشور با شرکت برترین‌های این رشته در شهر شیراز برگزار شد و برترین‌های آن معرفی شدند.

وی ادامه داد: یکی از موفقیت‌های تیم اعزامی هیئت دوومیدانی استان قم به این دوره از پیکارها در ماده پرتاب وزنه به دست آمد و طی آن محمدحسین اسکندری قهرمان ارزنده پرتاب وزنه قم و کشورمان با پرتابی قابل توجه به مقام قهرمانی دست یافت.

رئیس هیئت دوومیدانی استان قم اضافه کرد: محمدحسین اسکندری پس از کسب مقام نخست در مسابقات دوومیدانی انتخابی تیم ملی داخل سالن در بهمن ماه سال گذشته، موفقیت خود در رقابت‌های قهرمانی کشور در شیراز را با ثبت رکوردی ارزشمند تکرار کرد.

وی ابراز داشت: رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی کشور سطح بسیار بالایی داشت و خوشحالم از اینکه تیم اعزامی هیئت دوومیدانی استان قم توانست در چند رشته این دوره از رقابت‌ها با تکیه بر نبوغ و استعداد ذاتی دوومیدانی کاران بومی خود به مقام‌های قابل توجهی دست یابد.

اکرمی عنوان کرد: در مسابقات رشته پرتاب وزنه دوومیدانی قهرمانی کشور در شیراز، محمدحسین اسکندری موفق به انجام پرتابی به میزان 17 متر و 18 سانتی‌متر شد و بالاتر از سایر رقبا در جایگاه نخست ایستاد تا قهرمان این ماده لقب بگیرد.

وی یادآور شد: در این ماده بعد از محمدحسین اسکندری قهرمان ارزنده دوومیدانی استان قم، مرتضی ناظمی با ثبت پرتابی به میزان 16 متر و 85 سانتی متر در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد و عبدالله جمشیدی با 16 متر و 70 سانتیمتر در رتبه سوم قرار گرفت.

رئیس هیئت دوومیدانی استان قم ابراز داشت: خوشحالم از اینکه دوومیدانی کاران مستعدی همچون محمدحسین اسکندری، میلاد دریساوی و میثم صادق‌پور به عنوان نماینده‌های شایسته دوومیدانی قم توانستند در این رقابت‌ها دوومیدانی قم را سربلند کنند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم ورزشکاران ما تمرینات بسیار خوبی را پیش از اعزام به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی کشور برگزار کردند و با آمادگی کامل در این رقابت‌ها با حریفان پیکار کردند.

مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور با حضور 244 ورزشکار برتر کشور در شیراز برگزار شد و در آن نفراتی همچون احسان حدادی، کاوه موسوی، سجاد‌هاشمی آهنگری و ابراهیم رحیمیان از جمله ورزشکاران المپیکی کشورمان نیز با حضور در این رقابت‌ها بر گرمای آن افزودند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول