اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بافت تأکید کرد

حمایت از سرمایه‌گذاران بخش زراعت و دامپروری

خبرگزاری فارس: فرماندار بافت گفت: از سرمایه‌گذاران بخش‌های زراعت و امور دامی در این شهرستان حمایت می‌کنیم.

حمایت از سرمایه‌گذاران بخش زراعت و دامپروری

محمدعلی بهروز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بافت با اشاره به حمایت از تولید کنندگان در شهرستان بافت اظهار داشت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در زمینه اشتغالزایی طرح‌های مختلفی در دستور کار قرار گرفته است که در روستاهای بافت انجام می‌شود.

وی افزود: هر فردی با طرح‌های مختلف خود در زمینه‌های باغ، زراعت و امور دامی به اشتغال روی آورد از او حمایت می‌کنیم، زیرا هدف ما ایجاد اشتغال در روستاها است و خواستار این هستیم که فعالیت‌های کشاورزی و دامپروری توسعه یابد و موجب پیشرفت شهرستان شود.

بهروز با اشاره به پیشنهاد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافت مبنی بر ایجاد یک باب گلخانه در منطقه حسن‌آباد به مساحت 200 هکتار تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار است.

وی عنوان کرد: احداث این گلخانه با مشکل گاز و برق روبه‌رو بود که اعتبار لازم برای رفع این مشکل را فراهم می‌کنیم.

بهروز بیان داشت: متقاضیان دریافت تسهیلات در زمینه‌های مختلف از جمله شیلات، باغ و زراعت باید دارای کارت پایان خدمت باشند و نام‌نویسی کرده و کد رهگیری دریافت کنند.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال هدف ما از حمایت از طرح‌های ارائه شده است، خاطر نشان کرد: برای روستائیان متقاضی راه‌اندازی مجتمع‌های دامپروری و گلخانه‌ای به ازای طرح با توجیه اقتصادی 30 میلیون تومان تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول