اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گچساران خبر داد

تشکیل کمیته تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در گچساران

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گچساران گفت: در راستای تحقق عینی فرمان رهبری در نامگذاری سال 91، کمیته تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در گچساران تشکیل می‌شود.

تشکیل کمیته تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید مرتضی سجادپور صبح امروز در جلسه شورای اداری گچساران اظهار کرد: اعلام شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری نقطه قوت و امید صنعتگران و تولیدکنندگان داخلی است.

* عضویت نمایندگان صنعتگران در کمیته حمایت از تولید ملی

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گچساران ابراز داشت: لازمه اجرایی و عملی‌شدن این شعار خودباوری و اعتماد به نفس و نیز بازنگری در بعضی قوانین دست و پا گیر اقتصادی است.

سجادپور افزود: حمایت از کار و سرمایه ایرانی نوعی هشدار و حرکت دفاعی در برابر تحریم‌های دشمنان ایران اسلامی است.

وی معتقد است باید شرایطی فراهم شود تا سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان داخلی بتوانند بدون دغدغه به امر تولید همراه با اشتغال بپردازند.

سجادپور با اشاره به تشکیل کمیته تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در گچساران به ریاست فرماندار این شهرستان تصریح کرد: این کمیته با عضویت ادارات مرتبط با موضوع تشکیل می‌شود.

این مسئول در گچساران افزود: اعضای این کمیته می‌توانند با بهره‌گیری از حضور کارشناسان صنعتی، اقتصادی و بانک‌های عامل و به ویژه نمایندگان هیئت امنای شهرک‌های صنعتی در جلسات این کمیته در راستای عمل به فرمان رهبری گام‌های مهم و مؤثری بردارند.

سجادپور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی پروژه‌های نیمه فعال گچساران بر لزوم چاره‌اندیشی در راستای حل مشکلات بر سر راه پروژه‌های عمرانی تأکید کرد.

* کندی در روند اجرای پروژه‌ها نارضایتی مردم را در پی دارد

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گچساران افزود: برخی پروژه‌های اداره راه و شهرسازی، اداره امور آب، آب و فاضلاب شهری، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، میراث فرهنگی و پروژه دی کلینیک تامین اجتماعی گچساران از جمله پروژه‌هایی هستند که روند اجرایی آنها به کندی پیش رفته و یا متوقف هستند.

سجادپور از مدیران این ادارات خواست تا مشکلات و موانع بر سر راه پروژه‌های خود را مطرح کرده و در راستای حل این مشکلات تلاش بیشتری کنند.

وی با بیان اینکه کندی در روند اجرای پروژه‌ها نارضایتی مردم را در پی دارد، یادآور شد: حل مشکلات مستلزم مشورت، ارائه راهکار و تلاش مضاعف بوده و مدیران ادارات و دستگاه‌ها در راستای خدمت‌رسانی به مردم باید بیش از پیش تلاش کنند.

سجادپور گفت: در سال 90 افزون بر 268 میلیارد و 250 میلیون ریال از محل تملک دارائی‌ها و دو درصد نفت به گچساران اختصاص یافت.

وی افزود: از محل این اعتبارات افزون بر 300 پروژه عمرانی و خدماتی در بخش‌های مختلف در حال اجرا است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول