اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خبر داد

کشف 2.7 میلیارد ریال کالای قاچاق از قاچاقچیان در شهرستان اسکو

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اسکو از کشف 2 میلیارد و 780 میلیون ریال کالای قاچاق از قاچاقچیان طی سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

کشف 2.7 میلیارد ریال کالای قاچاق از قاچاقچیان در شهرستان اسکو

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسکو، صفر آثری در نشست کارگروه مبارزه با قاچاق کالای ، فرماندار این شهرستان بر لزوم حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال مولد و پایدار در جامعه تاکید کرد.

وی با اشاره به واقع شدن شهرستان اسکو در محل تلاقی مسیر شهرهای غربی و شرقی استان، بر لزوم افزایش بازرسی‌ها و گشت‌های کنترل پلیس راه در این مناطق تاکید کرد و افزود: با توجه به واردات کالاهای قاچاق و غیراستاندارد از طریق مرزهای غربی کشور و عبور آن از طریق راه‌های شهرستان اسکو به دیگر نقاط شرقی استان نیاز به تشدید بازرسی‌ها احساس شده و از این طریق امنیت جامعه و مصرف کننده ارتقاء خواهد یافت.

فرماندار شهرستان اسکو به کشف کالاهای قاچاق در محدوده این شهرستان طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان، چیزی به ارزش بیش از 2 میلیارد و 780 میلیون ریال کالای قاچاق از قاچاقچیان کشف و ضبط و در این رابطه 88 دستگاه خودرو توقیف و نزدیک 100 قاچاقچی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شهرستان شده‌اند.

وی برنامه‌ریزی برای ایجاد اشتغال دائم و مولد را برای رفع نیازمندی‌های جامعه بسیار مهم و تاثیرگذار عنوان کرد و ادامه داد: با حمایت از تولیدات داخلی و تلاش برای اشتغال مولد و پایدار خواهیم توانست علاوه بر کاهش قاچاق کالا از ضربه زدن به استقلال کشور در زمینه تامین نیازهای لازمه جلوگیری کنیم.

آثری از اداره بازرگانی شهرستان خواست تا با تشکیل اکیپ‌های بازرسی از واحدهای صنفی، نسبت به احصاء و شناسایی کالاهای قاچاق و غیراستاندارد اقدام کرده و از این طریق سلامت، بهداشت و امنیت مصرف کنندگان را تامین کند.

انتهای پیام/ی30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول