اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم خبر داد:

نصب کنتور الکترومغناطیسی برای مشترکان پرمصرف در قم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از نصب 35 کنتور الکترومغناطیسی برای مشترکان پرمصرف آب در قم خبر داد.

نصب کنتور الکترومغناطیسی برای مشترکان پرمصرف در قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، عبدالحمید توکلی‌بینا از نصب 35 کنتور الکترومغناطیسی برای مشترکان پرمصرف آب در قم خبر داد و اظهار کرد: این کنتورها عمدتا مجهز به سیستم ارسال داده از طریق پیام کوتاه هستند و به طور روزانه میزان مصرف آب اشتراک را ارسال می‌کنند.
وی هدف اصلی از نصب و راه‌اندازی کنتورهای الکترومغناطیسی آب مجهز به سامانه قرائت از راه دور را قرائت دقیق و مستمر کنتورهای مشترکان پرمصرف و رصد میزان مصرف آنها ذکر کرد و افزود: با توجه به اینکه احتمال خرابی کنتورهای مکانیکی در اشتراک‌های با مصرف بالا زیاد است استفاده از کنتورهای الکترومغناطیسی در این اشتراک‌ها ضروری است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به اینکه استفاده از سامانه قرائت از راه دور کنتورهای الکترومغناطیسی موجب افزایش دقت در قرائت کنتورهای پرمصرف شده است، عنوان کرد: با نصب و راه‌اندازی این کنتورها و ارسال اطلاعات روزانه به وسیله پیام‌کوتاه هرگونه خرابی کنتورها ظرف 24 ساعت مشخص شده و می‌توان ظرف 48 ساعت نسبت به رفع خرابی اقدام کرد.
وی همچنین با اشاره به اینکه با استفاده از سیستم قرائت از راه دور افزایش یا کاهش غیر‌متعارف مصرف مشترکین ظرف 24 ساعت مشخص می‌شود، بیان کرد: با استفاده از این قابلیت می‌توان نسبت به رصد حوادث ‌یا برداشت غیرمجاز اقدام کرد.
توکلی‌بینا قابلیت صدور قبض برای هر دوره و مقطع زمانی و امکان ارسال اطلاعات مصرف برای مشترک را از جمله ویژگی‌های کنتورهای الکترومغناطیسی برشمرد.
وی خاطرنشان کرد: این کنتورها می‌توانند در مدیریت تقاضا و مدیریت مصرف کمک شایانی به شرکت آب و فاضلاب و همچنین مشترکان داشته باشند.
مدیرعامل آبفای قم با بیان اینکه این کنتورها در محدوده استان قم و در فاصله حداکثری 50 کیلومتری از مرکز شهر پراکنده هستند، گفت: نگهداری از کنتورها و راهبری سیستم قرائت از راه دور و ارسال پیام کوتاه به بخش خصوصی سپرده شده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول