اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ادامه برودت هوا

شهروندان خراسان رضوی باید لوله‌های آب منازل خود را عایق‌بندی کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: با ادامه برودت هوا شهروندان کنتور و لوله‌های آب واحدهای مسکونی خود را باید عایق‌بندی و محافظت کنند.

شهروندان خراسان رضوی باید لوله‌های آب منازل خود را عایق‌بندی کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب خراسان رضوی محمد طاهری اظهار داشت: با توجه به گزارش‌هایی مبنی بر ادامه کاهش دما به زیر صفر درجه ضروری است به منظور جلوگیری از یخ‌زدگی و ترکیدگی کنتور لوله‌ها و اتصالات آب در معرض هوای آزاد و قطع آب نسبت به عایق‌بندی آن اقدام لازم صورت گیرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی اظهار داشت: ادامه کاهش دما منجر به مشکلاتی برای شهروندان استان می‌شود و عایق کردن دور کنتور و لوله‌های آب در فضای باز با پشم شیشه، گونی و الیاف مصنوعی مهمترین اقدام برای برون رفت از این مشکل است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی افزود: در زمان بروز یخبندان مواردی از قبیل ریختن آب جوش بر روی کنتور روشن کردن آتش در حوضچه کنتور، باز گذاشتن شیر آب جهت رفع یخ‌زدگی کنتور و لوله‌های آب خودداری کنند.
وی افزود: به جای این موارد که صدمات جبران‌ناپذیری به سیستم لوله‌کشی و واحدهای مسکونی می‌زند بهترین شیوه عایق‌بندی لوله‌ها است.
طاهری ادامه داد: با این حال اکیپ‌های عملیاتی در شهرهای خراسان رضوی جهت رفع مشکلات ناشی از یخ‌زدگی در فصل سرما در آماده‌باش هستند.
بر اساس گزارش‌های منتشر شده برودت هوا در شهرهای خراسان رضوی بین زیر صفر رسیده  و تا آخر هفته دیگر این برودت ادامه دارد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول