اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

اقدامات انجام شده در بحث اشتغال در کنگان رضایت‌بخش نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: اقدامات انجام شده در بحث اشتغال در کنگان رضایت‌بخش نیست.

اقدامات انجام شده در بحث اشتغال در کنگان رضایت‌بخش نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان کنگان اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان است و مسئولان باید به این کار عادت کنند و خدمتگذاری به مردم را افتخار خود بدانند.

وی افزود: کار و تلاش برای محرومیت‌زدایی از مناطق دوردست و رفع معضلات و مشکلات مردم مسئله مهمی است که نباید مورد غفلت واقع شود.

فرماندار کنگان به عملکرد مسئولان در سال جهاد اقتصادی پرداخت و خاطرنشان کرد: جهاد اقتصادی در کشور منوط به سال گذشته نبوده و همه باید در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نیز مجاهد عرصه اقتصاد کشور باشند.

یزدان‌شناس به مقوله مهم اشتغال اشاره و گفت: اقدامات انجام شده در بحث اشتغال رضایت‌بخش نیست و باید همه مسئولان با کمک اداره اشتغال سازمان منطقه ویژه بحث اشتغال نیروهای بومی را مدیریت و سامان‌دهی دقیق کنند.

وی با اشاره به اینکه هنوز بخشی از اعتبارات سفر رهبری به این شهرستان جذب نشده است از مسئولین خواست تا با پیگیری از طریق مقامات ما فوق در اسرع وقت اعتبارات باقی مانده از سفر پر خیر و برکت رهبری را جذب کنند.

فرماندار شهرستان کنگان همچنین با اشاره به عدم افتتاح مسکن مهر کنگان یادآور شد: همه دستگاه‌ها همت کنند تا مسکن مهر کنگان با دقت و ظرافت بالا حداکثر تا دهه فجر سال جاری افتتاح و به واجدین شرایط واگذار شود.

یزدان‌شناس همچنین با اشاره به گرانی برخی کالاها و با بیان اینکه برخی قیمت‌ها باید در سطح کلان اصلاح و کنترل شود بر ضرورت نظارت مستمر بر بازار و کنترل قیمت‌ها تاکید کرد.

وی بیان کرد: نگرانی و دغدغه‌های مردم باید مورد عنایت مسئولان واقع شود و همه باید عزم راسخ برای کاهش مشکلات داشته باشند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول