اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

کنگان از امن‌ترین شهرستان‌های کشور است

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: کنگان از امن‌ترین شهرستان‌های کشور است.

کنگان از امن‌ترین شهرستان‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدان‌شناس شامگاه پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کنگان از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شهرستان‌های استان بوشهر و حتی کشور است و در صنعت و اقتصاد کشور جایگاه این شهرستان منحصر به فرد است.

وی افزود: تامین امنیت مردم و سرمایه‌گذاران در این شهرستان امری مهم است و این امر در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اهمیتی دوچندان دارد.

فرماندار کنگان با ابراز رضایت از امنیت موجود در کنگان خاطر نشان کرد: کنگان از امن‌ترین شهرستان‌های کشور است و با تلاش مسئولان و مردم و با تعامل نزدیک دستگاه قضایی با مسئولان اجرایی شاهد بهبود وضعیت امنیتی در شهرستان هستیم.

یزدان‌شناس تصریح کرد: تعامل و همدلی در بین ادارات به ویژه اعضای شورای تامین می‌تواند سلامت شهرستان را تامین کند که بدون تردید اداره دادگستری و کارکنان این اداره تلاش بسیار فراوانی برای تحقق این مهم دارند.

وی اضافه کرد: مقابله با آسیب‌های اجتماعی و به ویژه مقابله با پدیده شوم اعتیاد نیازمند عزم همگانی است و مردم و مسئولان و خانواده‌ها باید نهایت تلاش خود را در این راستا به کار گیرند.

فرماندار کنگان یادآور شد: کنگان دارای وضعیت فوق‌العاده‌ای است و با توجه به مهاجرت‌پذیری این شهرستان و با توجه به وجود افراد از قومیت‌های مختلف در این شهرستان، باید مواظبت بیشتری از جوانان داشته باشیم تا در دام اعتیاد گرفتار نشوند.

یزدان‌شناس گفت: ارائه آموزش‌های لازم برای جوانان به منظور جلوگیری از اعتیاد این قشر امری مهم و لازم است و این امر در دستور کار مسئولان قرار دارد.

وی بیان کرد: برای تامین امنیت و آسایش شهروندان در کنگان از همه ظرفیت و امکانات موجود استفاده می‌کنیم و فرصت‌ها را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول