اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور متوسطه آموزش و پرورش شهرستان کنگان خبر داد

راهیابی 10 دانش‌آموز هنرجوی کنگان به مسابقات کشوری

خبرگزاری فارس: مسئول امور متوسطه آموزش و پرورش شهرستان کنگان از راهیابی 10 دانش‌آموز هنرجوی کنگان به مسابقات کشوری خبر داد.

راهیابی 10 دانش‌آموز هنرجوی کنگان به مسابقات کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، موسی احمدی بعد از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین رویکردها و تلاش‌های آموزش و پرورش شهرستان کنگان، کشف توانایی و استعدادهای دانش‌آموزان و محصلین این شهرستان در عرصه‌های مختلف است.

مسئول امور متوسطه آموزش و پرورش شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: این امر سبب ایجاد توانایی بیشتر در دانش‌آموزان برای انجام کارها و امور محوله است و با این‌کار می‌توانیم به پیشرفت و توسعه میهن اسلامی کمک شایانی کنیم.

احمدی اذعان داشت: دانش‌آموزان آینده‌سازان ایران اسلامی و مدیران و کارگزاران آینده نظام اسلامی هستند و ایجاد توانایی و درخشش استعدادهای فراوان ایشان می‌تواند زمینه‌ساز نبوغ بیش از پیش میهن اسلامی ما شود.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش شهرستان کنگان شناخت توانایی دانش‌آموزان کنگانی در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و هنری را مورد توجه قرار داده و تلاش فراوانی برای ساماندهی این استعدادها داشته است.

این مسئول ادامه داد: هنرستان شهرستان کنگان استعدادهای نهفته علمی و فنی فراوانی را در خود جای داده و با تلاش مستمر و خستگی ناپذیر پرسنل اداری، آموزشی و هنرجویان این هنرستان شاهد افتخار آفرینی ایشان برای شهرستان کنگان بوده‌ایم.

وی بیان داشت: در مسابقات علمی کاربردی سال تحصیلی جاری هنرجویان کنگانی به صورت کاملا آماده و توانمند حضور یافتند و برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات آموزش و پرورش شهرستان کنگان به یادگار گذاشتند.

احمدی عنوان کرد: در این دور از مسابقات 10 تن از هنرجویان شهرستان کنگان ضمن درخشش در مرحله استانی این مسابقات توانستند به مرحله کشوری راه یابند و برای دستیابی به این افتخار ارزشمند از پرسنل هنرستان‌های آیت‌الله طالقانی و حضرت معصومه (س) شهرستان کنگان تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول