اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

حمایت از جوانان ایرانی تحقق پیام رهبری است

خبرگزاری فارس: سرپرست تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: حمایت از جوانان ایرانی به‌عنوان بزرگ‌ترین و کارآمدترین سرمایه‌های کشور تحقق پیام رهبری در سال 91 است.

حمایت از جوانان ایرانی تحقق پیام رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام رحمت‎الله اروجی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری این اداره‌کل، اظهار داشت: رویکرد اقتصادی مقام معظم رهبری در نامگذاری چند ساله اخیر از تدبیر و توجه همه‌جانبه ایشان به مسائل روز جهانی و ملی حکایت دارد که برداشت موضوعی از پیام‌ها و رهنمودهای رهبری زمینه‌ساز توسعه کشور است.

وی با بیان اینکه نیروی جوانی، مهم‌ترین سرمایه انسانی موجود در کشور است، گفت: باید این نیروی مهم را با جذب جوانان به معرفت دینی و آموزه‌های قرآنی در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان بیمه کرد.

اروجی تنها راهکار مقابله با توطئه‌های اقتصادی غرب علیه ملت را استفاده از کالاهای ساخت داخل عنوان کرد و افزود: با حمایت و استفاده از اجناس ساخت داخل کشور و تولید داخلی علاوه بر لبیک گفتن به فرمان رهبر معظم انقلاب سبب ارتقای وضعیت اقتصادی کشور نیز خواهیم شد.

سرپرست تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه با جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق می‌توان از تولیدات داخلی حمایت کرد، گفت: برای محقق شدن تولید ملی باید به سرمایه‌گذاران توجه بیشتری داشت و زمینه فعالیت و سرمایه‌گذاری را برای آنان فراهم کرد.

وی بیان داشت: با حذف موانع موجود بر سر راه سرمایه‌گذاران و همچنین جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق می‌توان از تولیدات داخلی حمایت و مردم را به سوی مصرف کالاهای داخلی سوق داد.

این مسئول حمایت از برنامه‌های قرآنی و گسترش محافل انس با قرآن را از رسالت‌های تبلیغات اسلامی بیان و متذکر شد: فرهنگ‌سازی در جامعه با کمک روحانیون برای تحقق بیانات رهبری از دیگر وظایف این نهاد در سال 91 است.

اروجی بر ضرورت انجام مطالعات کاربردی و نوآوری در اجرای طرح‌های فرهنگی تأکید کرد و افزود: در صورت تبیین اهداف و تنظیم گزارش‌های عملکردی مربوط به فعالیت‌های فرهنگی، گسترش این گونه فعالیت‌ها میان اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جمعیت ساکن در روستاها و عشایری استان با روند مطلوبی ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول