اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان قم خبر داد

حضور کشتی‌گیر قمی در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: کشتی‌گیر قمی توسط کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان به اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد.

حضور کشتی‌گیر قمی در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در دو مرحله و با حضور کشتی‌گیران منتخب، اردوی تیم‌ ملی کشتی فرنگی کشورمان از روز دوشنبه 28 فروردین آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام فدراسیون کشتی و با نظر کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان، اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در دو مرحله و طی روزهای 28 فروردین تا 26 اردیبهشت در خانه کشتی تهران برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم خاطر نشان کرد: بر این اساس نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در روزهای 28 فروردین تا چهارم اردیبهشت و دومین مرحله این اردو برای ارتقای آمادگی ملی‌پوشان کشتی فرنگی کشورمان از روز چهارم اردیبهشت تا 26 اردیبهشت ماه در خانه کشتی تهران برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اسامی نفرات دعوت شده به این اردو‌ها، ابراز کرد: کشتی‌گیران دعوت شده به نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در اوزان 74 و 84 کیلوگرم در این اردو حضور خواهند یافت.

حلوایی یادآور شد: در وزن 74 کیلوگرم هادی علیزاده پورنیا کشتی‌گیر ارزنده فرنگی استان قم و مدافع عنوان قهرمانی پیکارهای کشتی فرنگی سال 2012 آسیا در کره جنوبی باید در کنار فرشاد علیزاده کشتی‌گیر با تجربه این وزن در اردو حضور یابد.

وی ابراز داشت: در وزن 84 کیلوگرم اردوی نخست تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان نیز حبیب‌الله اخلاقی از خوزستان یکی از کشتی‌گیران دعوت شده است که در کنار داود اخباری فرنگی‌کار تهرانی خود را در این اردو آماده حضور در مسابقات مهم آتی خواهد کرد.

رئیس هیئت کشتی استان قم عنوان کرد: محمد بنا از تهران به عنوان سرمربی و جمشید خیرآبادی از کردستان، ناصر نوربخش از تهران، ایرج اسفندیاری‌فر از خوزستان، حمیدرضا اسماعیل‌نژاد از مازندران و رسول جزینی از اصفهان مربیان تیم ملی هستند و سرپرست تیم ملی حسام‌الدین جعفری از تهران است.

وی در ادامه با اشاره به اردوی دوم تیم ملی که از چهارم اردیبهشت آغاز می‌شود بیان کرد: در وزن 55 کیلو حمید سوریان، محمد فقیری، شیرزاد بهشتی طلا از تهران، محسن حاجی‌پور از مازندران و سامان عبدولی از خوزستان و در وزن 60 کیلو امید نوروزی و حمید زارع از فارس، عبدالمحمد پاپی از خوزستان و محمد سلطانی از البرز در تیم ملی حضور دارند.

حلوایی افزود: در وزن 66 کیلو سعید عبدولی از خوزستان، علی محمدی از تهران و افشین بیابانگرد از اردبیل، در وزن 74 کیلو محسن قاسمی از لرستان و حسین نوری از البرز، در وزن 84 کیلو طالب نعمت‌پور از لرستان، علی قیطاسی از فارس، در وزن 96 کیلو قاسم رضایی، داود گیل‌نیرنگ و محمدرضا اکبری از مازندران و در وزن 120 کیلو بشیر باباجان‌زاده از مازندران، امیر قاسمی‌منجزی از خوزستان و بهنام مهدی‌زاده از تهران به این اردو دعوت شده‌اند.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول