اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان میاندرود خبر داد

اجرای طرح مطالعات آثار شهید مطهری در میاندرود

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان میاندرود از اجرای طرح مطالعات آثار شهید مطهری در شهرستان میاندرود خبر داد.

اجرای طرح مطالعات آثار شهید مطهری در میاندرود
حجت‌الاسلام عسکر بخشی مسئول ستاد نماز جمعه میاندرود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به فضای اعتقادی کنونی جهان و شرایط داخلی کشور، جنگ اعتقادات و افکار را تعیین‌کننده سرنوشت جوامع دانست.
وی تصریح کرد: در شرایطی که شبهات دینی عموم مردم به ویژه قشر جوان را از طریق کانال‌های ماهواره و اینترنت و دیگر رسانه‌ها احاطه کرده است، ضرورت رجوع به باورها بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.
مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان میاندرود از اجرای طرح مطالعات آثار شهید مطهری در میاندرود با هدف دستیابی به اندیشه ناب و معارف نظام‌مند اسلام، پرورش و تربیت نیروهای آشنا با مبانی فکری اسلام و گسترش فرهنگ مطالعه مفید در عرصه معارف دینی خبر داد.
 مسئول دفتر نماز جمعه میاندرود با اشاره به تاییدات امام راحل و مقام معظم رهبری در مورد آثار شهید مطهری، این آثار را یکی از آثار بی‌بدیل قرن اخیر دانست و افزود: این آثار نشان‌دهنده تفکرات والای آن دانشمند شیعه است.
بخشی درباره جزئیات این طرح گفت: متقاضیان بالای 18 سال برای شرکت در این طرح معنوی پس از حضور در دفتر ستاد نماز جمعه شهرستان میاندرود و ثبت نام، هر 45روز یک کتاب از آثار ارزشمند شهید مطهری را مطالعه می‌کنند که این تعداد در سال به هشت کتاب می‌رسد.
 این مسئول گفت: طی پنج سال اجرای این طرح افراد می‌توانند با مطالعه تنها 20دقیقه در شبانه‌روز که زمان بسیار اندکی برای شناخت معارف دین است 40 اثر از کتاب‌های شهید مطهری را بیاموزند و جلساتی برای رفع اشکال در هر کتاب با حضور اساتید برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ح30/چ3000
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول