اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

موسسه مالی مهر بازوی قوی اقتصادی کشور است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: این موسسه به عنوان یکی از بازوان اقتصادی کشور از پنج سرمایه‎گذار برتر کشور محسوب می‏شود و این نقطه قوتی برای این موسسه است.

موسسه مالی مهر بازوی قوی اقتصادی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش ظهر امروز در نشست با مجموعه مدیریتی موسسه مالی و اعتباری مهر استان بوشهر اظهار داشت: هرکس در هر زمینه‎ای برای بسیجیان کاری کند در قرب آنان شریک است و سهم دارد.

وی با اشاره به این فرمایش امام راحل تصریح کرد: اگر تفکر بسیجی بر جامعه‎ای حاکم شود دست طمع دشمنان از آن جامعه کوتاه می‎شود و بدون شک اگر این تفکر بر جامعه‎ای سایه بیندازد این جامعه مصون خواهد ماند.

جهانبخش افزود: رویکرد موسسه مالی و اعتباری مهر که در راستای خدمت به این قشر است، رویکردی مقدس و قابل ستایش است.

استاندار بوشهر ادامه داد: این موسسه به عنوان یکی از بازوان اقتصادی کشور از پنج سرمایه‎گذار برتر کشور محسوب می‏شود و این نقطه قوتی برای این موسسه است.

جهانبخش اضافه کرد: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس نقش حساسی ایفا کردند و امروز نیز در عرصه اقتصاد کشور می‎درخشند.

استاندار بوشهر گفت: برخی کارها خود به خود مقدس و مخلصانه‎اند و خدمت به بسیجیان یکی از کارهایی است که با اخلاص کامل انجام می‎شود.

وی بیان کرد: با توجه به اعلام آمادگی این موسسه برای مشارکت در پروژه‎های متوسط و کلان استان، این حضور و مشارکت آنان در این عرصه استقبال می‎کنیم.

جهانبخش اضافه کرد: در اجرای طرح‎ها در استان با مشکلاتی مواجه هستیم که مشارکت موسسه مالی و اعتباری مهر برای تسهیل و روان‎سازی روند اجرای این طرح‌ها مغتنم است.

استاندار بوشهر یادآور شد: به زودی طرح توسعه کشاورزی در استان به مرحله اجرا درمی‎آید که طبق برنامه در سال اول اجرای این طرح باید 500 هزار شغل در سطح کشور ایجاد شود و سهمیه‎ای نیز برای استان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: در اجرای این طرح تا سقف 20 هکتار برای هر نفر زمین کشاورزی واگذار می‎شود که متقاضیان در دریافت زمین با مشکلات مالی مواجه می‎شوند و موسس مالی و اعتباری مهر در رفع این مشکل می‎تواند کمک زیادی کند.

جهانبخش تصریح کرد: با توجه به اینکه اکثر واحدهای صنعتی استان مشکل سرمایه در گردش دارند، این موسسه می‌تواند در تامین سرمایه در گردش در قالب تسهیلات نقش موثری داشته باشد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول