اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

نامگذاری سال‌های اخیر با هدف مقابله با تهدیدات اقتصادی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خورموج گفت: نامگذاری سال‌های اخیر و به ویژه امسال بنام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با هدف مقابله با تهدیدات اقتصادی دشمن است.

نامگذاری سال‌های اخیر با هدف مقابله با تهدیدات اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح صبح امروز در جلسه شورای اداری دشتی گفت: جایگاه ولایت و رهبری همچنان برای ما ناشناخته است، شاید خیلی از ماها توقع و انتظارمان از رهبری که در جایگاه مرجعیت دینی قرار گرفته است عمامه به سر و روحانی است و شاید این امر به دور از انتظارمان باشد که چندین سال متناسب با توطئه‌ها و نیرنگ‌های دشمن، حضرت امام خامنه‌ای هر سال را یک نام انتخاب می‌کنند که متناسب با تهدیدهای مقابل ما است.

وی با اشاره به نامگذاری سال 91 به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تصریح کرد: برای تحقق این امر مهم نیاز به کار فرهنگی است و باید با تشکیل کارگروه‌های ویژه در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری گام برداریم.

مصلح افزود: چهار سال اخیر سال اصلاح الگوی مصرف، سال همت مضاعف و کار مضاعف، سال جهاد اقتصادی و امسال هم تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است و همه این‌ها با هدف مقابله با تهدیدات اقتصادی دشمن است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دشتی گفت: امروز جوانان ایران اسلامی با حضور در صحنه‌های مختلف علمی و با پیروی از ولایت قله‌های علمی جهان را فتح کرده‌اند.

امام جمعه خورموج اضافه کرد: نامگذاری سال 91 توسط حضرت امام خامنه‌ای بسیار عالمانه بود و همه ما باید برای حمایت از تولید ملی نهایت تلاش خود را به کار بندیم از کالاهای ایرانی استفاده و از کالاهای خارجی استفاده نکنیم.

مصلح گفت: پیشرفت‌های مختلف ایران اسلامی به خاطر حمایت‌های بی دریغ مقام معظم رهبری و نامگذاری سال‌هایی است که حضرت آقا نامگذاری کرده‌اند.

وی ادامه داد: اگر ما از تولیدات داخلی خود استفاده کنیم موجب پیشرفت‌های علمی و صنعتی در صحنه‌های مختلف هستیم.

مصلح ادامه داد: امروز پیروزی ملت ایران اسلامی در جهان به خاطر وحدت است زیرا وحدت موجب پیشرفت جامعه می‌شود.

وی پیروزی ایران اسلامی در مسئله صلح آمیز هسته‌ای را در نشست 1+5 به ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک گفت و افزود : باید با فرهنگ سازی خودمان را در صحنه‌های مختلف و برای تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی آماده کنیم.

وی تصریح کرد: نامگذاری اول هر سال توسط حضرت امام خامنه‌ای نامگذاری حکیمانه است و باید فرهنگسازی صورت بگیرد تا نیاز به تولید دیگر کشورها نداشته باشیم.

مصلح گفت: بهترین شلوار و کفش که بهترین کفش و حلال‌ترین چرم در کشور است را تولید می‌کنیم و با برچسب نام انگلیسی آن‌ها را می‌فروشیم که این کار درستی نیست و ما باید به کالاهای ایرانی و تولید ملی افتخار کنیم و تولیدکنندگان نیز باید تولید خود را با کیفیت خوب تولید و به مردم عرضه کنند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول