اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط رئیس ستاد هفته زمین پاک گلستان انجام شد

اعلام روزشمار هفته زمین پاک در گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد هفته زمین پاک استان گلستان روزشمار هفته زمین پاک را در این استان اعلام کرد.

اعلام روزشمار هفته زمین پاک در گلستان

مهران جهانشاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان سلامت زمین، سلامت انسان و مدیریت پسماند مساوی با حفظ آب و خاک را شعار هفته زمین پاک اعلام کرد و اظهار داشت: اعتقاد داریم با مدیریت پسماندهای کشاورزی، خانگی  و عادی، پسماندهای عفونی، صنعتی، پسماندهای ویژه و خطرناک و سایر ضایعات، در نهایت انسان که محور خلقت است سالم باقی خواهد ماند.

وی تصریح کرد: در صورتی که ضایعات و پسماندها به خوبی جمع‌آوری شده و با عملیات بازیافت، مورد استفاده قرار گیرند، بسیاری از منابع آب و خاک سرزمین ما عاری از آلودگی خواهد شد.

رئیس ستاد هفته زمین پاک استان گلستان در خصوص روزشمار و نامگذاری این هفته خاطر نشان کرد: دوم و سوم اردیبهشت ماه به ترتیب به عنوان زمین پاک، مدیریت پسماند و زمین پاک، حمایت از بازیافت نامگذاری شده است.

معاون محیط زیست انسانی اداره محیط زیست استان گلستان ادامه داد: زمین پاک، حفاظت از منابع آب و زمین پاک، حفاظت از منابع خاک به عنوان روزهای چهارم و پنجم برگزیده شده‌اند.

جهانشاهی با عنوان کردن زمین پاک، باورهای دینی و اخلاقی و زمین پاک، مشارکت‌های عمومی برای روزهای ششم و هفتم ماه جاری افزود: بسیاری از فعالیت‌هایی که سازمان محیط زیست در راستای تحقق زمین پاک انجام می‌دهد به صورت برنامه‌های فرابخشی و با توسعه، هماهنگی و مشارکت تمام نهادهای دولتی و غیر دولتی صورت می‌گیرد.

رئیس ستاد هفته زمین پاک استان گلستان اذعان داشت: رئوس برنامه‌های پیشرو، در کارگروه‌های مختلف و با حضور کارشناسان برنامه‌ریزی می‌شود که در نهایت این امر، دقت و کیفیت بیشتر در اجرای فرآیند را می‌طلبد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول