اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن گرمی خبر داد

بهره‌مندی 25 درصد روستاییان گرمی از تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گرمی گفت: 25 درصد روستانشینان گرمی تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن از سوی این بنیاد را دریافت کردند.

بهره‌مندی 25 درصد روستاییان گرمی از تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز مهدی‌زاده صبح امروز در دیدار کارکنان بنیاد مسکن گرمی با امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: دولت با تمهید مقدمات لازم زمینه بهره‌مندی روستاییان را از این تسهیلات فراهم کرده که در این راستا شاهد تحولی عظیم در ساخت و سازهای روستایی هستیم.

وی با بیان اینکه تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی در سال گذشته نیز برای روستاهای معین شده پرداخت شده، افزود: بانک‌ها با عمل به تعهد ضمانت اقدام به پرداخت تسهیلات می‌کنند و موظف هستند به پرونده‌های معرفی شده رسیدگی و وام متقاضیان را پرداخت کنند.

این مسئول اقدامات حمایتی دولت در حل مسکن روستاییان را یادآور شد و گفت: بنیاد مسکن نیز در راستای این سیاست برنامه‌های خوبی را برای ساخت و تکمیل پروژه‌های مسکونی در مناطق روستایی و شهری پیش‌بینی کرده تا در فاصله برنامه پنجم توسعه بتواند این برنامه‌ها را عملیاتی کند.

وی با بیان اینکه اسناد مالکیت روستایی نیز در روستاها صادر و به ساکنین آن پرداخت می‌شود، ابراز داشت: واگذاری سند مالکیت به شهرهای زیر 25 هزار نفر تفویض شده که امیدواریم بتوانیم با همکاری و تعامل ثبت اسناد و املاک روستایی با واگذاری سند مالکیت به روستاییان خدمات شایان توجهی را به این قشر زحمتکش ارائه دهیم.

مهدی‌زاده همچنین از پایان کار گرفتن 622 واحد مسکن روستایی این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه گرمی نیز در این جلسه اظهار داشت: عملکرد مطلوب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گرمی موجب آبادانی نسبی برخی مناطق محروم این شهرستان شده است.

حجت‌الاسلام یدالله صفری هدف از تاسیس بنیاد مسکن را تامین مسکن محرومان با محوریت حساب 100 امام راحل عنوان کرد و افزود: این نهاد با روحیه انقلابی خود عملکرد وسیع‌تری در آبادانی کشور داشته است.

وی نگهداری از پروژه‌هایی نظیر طرح هادی را ضروری دانست و بر لزوم توجه به ماندگاری خدمات بنیاد مسکن تاکید کرد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول