اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت جهرم تاکید کرد

لزوم تلاش و پشتکار مضاعف در عرصه فرهنگی

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت جهرم گفت: در عرصه فرهنگی بعد از انقلاب آن‌گونه که توقع بوده موفق نبوده‌ایم و برای موفقیت در این عرصه باید تلاش و کوشش‌های بسزایی شود.

لزوم تلاش و پشتکار مضاعف در عرصه فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر در خطبه‌های امروز نماز جمعه جهرم با گرامیداشت روز سعدی اظهار داشت: سعدی شاعر توانمند و فرهیخته ایرانی بود که اشعار زیبا و دلنشین وی در سراسر دنیا زبانزد عام و خاص است.

وی با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این نهاد معنوی 33 سال پیش به دستور امام خمینی (ره) تاسیس شد و با تدابیر مقام معظم رهبری همچنان استوار و تنومند برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

امام جمعه موقت جهرم با بیان سالروز اعلام انقلاب فرهنگی در سال 59 به دستور امام خمینی (ره) ابراز داشت: در عرصه فرهنگی بعد از انقلاب آن‌گونه که مورد توقع بوده، موفق نبوده‌ایم و برای موفقیت در این عرصه باید تلاش و کوشش‌های بسزایی شود.

مدبر ادامه داد: باید زندگی به روش طاغوتی از بین رفته و زندگی و منش ما رنگ و بوی خدایی پیدا کند.

مدیر گروه معارف دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان سخنان خود با تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا (س) اذعان داشت: شهر جهرم از دیرباز به مناسبت‌ها و شعائر دینی و مذهبی اهمیت بسیار داده و به خاندان عصمت و طهارت (ع) احترام می‌گذارند و اکنون نیز در رثای بانوی بزرگ اسلام با برپایی محافل و مجالس عزاداری به سوگ می‌نشینند.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول