اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک راهدار نمونه کشوری:

تعهد کاری و اخلاقی ملاک انتخاب راهدار نمونه است

خبرگزاری فارس: یک راهدار نمونه کشوری گفت: یکی از ملاک‌های انتخاب بنده به عنوان راهدار نمونه تعهد کاری است.

تعهد کاری و اخلاقی ملاک انتخاب راهدار نمونه است

سیدمحمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در رابطه با ملاک‌های انتخاب خود به عنوان راهدار نمونه اظهار کرد: تعهد کاری و کنترل وضعیت پیش آمده سال گذشته در راهدارخانه سوباشی همدان از جمله ملاک‌های انتخاب من به عنوان راهدار نمونه است.

وی افزود: از اقدامات صورت گرفته در راهدارخانه سوباشی، خدمات‌رسانی به استفاده‌کنندگان از راه شامل مسافران و کامیون‌داران و حضور به موقع در مسیرها هنگام برف‌روبی و عملیات نمک پاشی بوده که این امر باعث شد هیچ گونه انسداد راه در این مسیر نداشته باشیم.

مسئول اکیپ برف‌روبی گردنه اسدآباد ادامه داد: نتیجه تعهد کاری و اخلاقی همکاران زحمت‌کش، انتخاب من به عنوان راهدار نمونه شد در صورتی که تمام همکاران نمونه هستند.

وی به وظایف یک راهدار اشاره و عنوان کرد: یک راهدار باید با رفتار و اخلاق شایسته نسبت به کار خود و حضور به موقع در مواقع اضطراری به هم‌نوعان خود خدمت مفید ارائه کند.

موسوی ابراز داشت: حضور ما در مسیرها به موقع، مجدانه و فعالانه بوده و دستورات لازم به موقع صادر و اجرا شده و در هیچ جایی کم و کاستی صورت نگرفته است.

وی به خاطره‌ای از راهداری خود اشاره و خاطرنشان کرد: در کولاک زمستان سال گذشته، تصادفی بین یک دستگاه پیکان و تریلر صورت گرفته بود و تمامی سرنشینان آن مجروح شده بودند که با اقدام به موقع راهداران در رساندن مجروحان به بیمارستان تمامی سرنشینان نجات پیدا کردند.

این راهدار نمونه کشوری در پایان سخنانش به دلیل حمایت‌های بی‌‌دریغ مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از راهداران قدردانی کرد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول