اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

جهاد سازندگی در دوران اصلاحات ادغام شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: جهاد سازندگی در دوران اصلاحات و با خیانت برخی‏ها در وزارت کشاورزی ادغام شد.

جهاد سازندگی در دوران اصلاحات ادغام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار علی استادحسینی شب گذشته در نشستی در سمنان که به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برپا شده بود، اظهار داشت: سپاه در هشت سال دفاع مقدس و در برهه‏ای که جنگ به صورت سخت و نظامی بوده است، مردانه پای کار آمد.

وی افزود: در جنگ نرم نیز هر جا که احساس شود خطری انقلاب را تهدید می‌کند، سپاه موظف است وارد عرصه شود و از نظام دفاع کند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: دشمنان بدانند در هر زمینه‏ای که بخواهند بر ضد نظام اسلامی اقدامی کنند، سپاه حاضر است و با تمام وجود از نظام و ارزش‏های انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.

استادحسینی گفت: سپاه پاسداران خدمتگزار مردم بوده و هست و به این خدمتگزاری افتخار می‏کند و جز این کار هدف دیگری ندارد.

وی در ادامه گفت: سپاه حافظ آسایش مردم بوده و همین‏طور که تا به حال نشان داده که خدمتگزار مردم است، از این به بعد نیز همین‏گونه عمل خواهد کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان داشت: وقتی جهاد سازندگی در دوران اصلاحات به واسطه خیانت بعضی افراد در وزارت کشاورزی ادغام شد، مقام معظم رهبری دستور دادند که بسیج سازندگی برای خدمت به مردم در اقصی نقاط کشور تشکیل شود و برای خدمت به دورترین روستاها برود.

وی با بیان اینکه مردم می‏دانند سپاه این نقش را برعهده داشته و دارد، گفت: سپاه پاسداران هر جا که نیاز باشد، به مردم خدمت‏رسانی می‏کند.

استادحسینی در ادامه خاطره‏ای از دوران هشت سال دفاع مقدس بیان کرد و گفت: وقتی در یکی از پاتک‏های دشمن بعثی در فاو، آتش دشمن روی سرمان زیاد بود، فهمیدیم که می‏خواهند از همین نقطه نفوذ کنند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان یادآور شد: در آن پاتک دشمن یک شب تا صبح، باران شدید گلوله را بر سرمان ریخت و در زیر این گلوله‏باران بیش از 30 نفر، شهید یا مجروح شدند.

وی به خاطراتی از دوران جنگ اشاره کرد و ادامه داد: در سنگری که من نشسته بودم، شخصی گفت خط شکست، در صورتی که دشمن جلو آمده بود و او فکر می‏کرد خط شکسته شده، همان موقع "قاآنی" فرمانده لشگر 21 امام رضا(ع) روی بی‏سیم بود و اعلام کرد "چی می‏گن خط شکسته؟"، گفتم نه چنین چیزی نیست ما لب خط نشسته‏ایم، تا صدای ما از پشت بی‏سیم می‏آید، هیچ عراقی‏ای از خط نخواهد گذشت.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: حالا هم همین را می‏گویم که پاسداران تا زنده‏اند و خون در رگ‏هایشان هست، این صدا از حلقوم آنها بیرون می‏آید که نخواهیم گذاشت هیچ دشمنی از خاکریز ولایت و انقلاب بگذرد.

استادحسینی در پایان خاطرنشان کرد:‌ سال 91 به تعبیر امام خامنه‏ای، سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است و سپاه طبق فرموده مقام معظم رهبری، در این چارچوب گام برمی‏دارد.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول