اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی‌نژاد در میناب:

دولت و ملت مصمم به سازندگی و تولید در کشور هستند

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور در جمع پرشور مردم میناب با بیان اینکه گسترش تولید، ایجاد اشتغال و ریشه‌کنی بیکاری در کشور مهم‌ترین مسائل کشور است که دولت و ملت مصمم به سازندگی و تولید در این راستا هستند.

دولت و ملت مصمم به سازندگی و تولید در کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، محمود احمدی‌نژاد دقایقی پیش در جمع مردم میناب و در بخش نخست سخنان خود با اشاره به مصوبات سه سفر گذشته و کارهای نیمه‌کاره در میناب اظهار داشت: سازندگی در این شهر مهم باید به طور ریشه‌ای اتفاق ببفتد.

وی با بیان اینکه همه شهرهای کشور با سرعت در حال پیشرفت هستند بیان داشت: از وضعیت فعلی شهر میناب راضی نیستم.

رئیس جمهور افزود: نخستین کاری که دولت باید برای میناب انجام دهد این است که راه را برای بنیه قوی خدمت در این شهر باز کند.

احمدی‌نژاد ادامه داد: در این راستا سطح مدیریت با تبدیل فرمانداری میناب به فرمانداری ویژه نسبتاً مستقل ریشه بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

وی گفت: تمام امکانات و بودجه برای ارتقای فرمانداری میناب فراهم شده و امور مربوط به آن نیز به سرعت انجام می‌شود.

رئیس جمهور از کمک دولت برای کشاورزانی که وام بانکی دریافت کرده و در پرداخت سود و جریمه آن با مشکل مواجه شده‌اند خبر داد و ابراز داشت: دولت این سود و‌ جریمه‌ها را تقبل می‌کند تا باغداران و کشاورزان بتوانند ضمن تنفس، باغ‌های خود را احیاء کنند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه از طریق بالگرد شهر میناب را دیده‌ام، افزود: از طرف مسئولان از مردم میناب عذرخواهی می‌کنم و بودجه خوبی برای عمران شهری و زیباسازی میناب در نظر گرفته می‌شود.

وی از گسترش تولید، ایجاد اشتغال و ریشه‌کنی بیکاری در کشور به عنوان‌ مهم‌ترین مسایل یاد کرد و بیان داشت: امروز شورای‌عالی اشتغال در استان تشکیل و تعهداتی نیز مصوب که بخشی به عهده دولت و بخش دیگر به مردم مربوط می‌شود.

رئیس جمهور گفت: در ابتدای سال‌ جاری 6 هزار و 600 میلیارد تومان وام ارزان قیمت در اختیار بانک کشاورزی قرار گرفته که سهم استان و شهرستان‌ها برای در اختیار قرار دادن جوانان و تولید کار اعلام می‌شود.

وی اضافه کرد :امروز دولت و ملت دست در دست هم مصصم به سازندگی و تولید اشتغال هستند و هر گروه و فرد و دسته بخواهد در این راه سد شود ملت او را از میان و صحنه خارج می‌کند.

احمدی‌نژاد هم‌چنین از روند مسکن مهر در میناب ابراز نارضایتی کرد و بیان داشت: در این خصوص وزیر مسکن را مأمور ویژه رسیدگی و چاره‌اندیشی و حل مشکل در میناب خواهم کرد.

انتهای پیام/ر10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول