اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی جهاد کشاورزی اعلام شد

جذب سرباز سازندگی در اردبیل

خبرگزاری فارس: معاونت هماهنگی ترویج کشاورزی جهاد کشاورزی استان اردبیل برای اعزام شهریور 1391 از بین فارغ‌التحصیلان کشاورزی، سرباز سازندگی جذب می‌کند.

جذب سرباز سازندگی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، افراد واجد شرایط برای اعزام شهریور برای ثبت نام می‌توانند فرم ثبت نام را از سایت www.ardabil-agrijahad.ir دانلود و به آدرس الکترونیکی sarbaz@ardabil-agrijahad.ir ارسال کنند.

آخرین مهلت ثبت نام برای متقاضیان 13 اردیبهشت اعلام شده و به مدارکی که پس از مهلت مذکور ارسال شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،  اولویت جذب با سربازان بومی برای شهرستان‌های بیله‌سوار، خلخال، گرمی، مشگین‌شهر و پارس‌آباد و به ترتیب با رشته‌های آبیاری، باغبانی، دامپروری و گیاه پزشکی اعلام شده است.

جهاد کشاورزی استان اعلام کرده است متقاضیان در صورت عدم دسترسی به سایت اینترنتی می‌توانند به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و یا مراکز جهاد کشاورزی نیز مراجعه کنند.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول