اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور یوری بیالود مربی بلاروس و نماینده فدراسیون دو و میدانی کشورمان:

رکوردگیری از قهرمان لرستانی برای کسب سهمیه المپیک

خبرگزاری فارس: با حضور یوری بیالود مربی بلاروس و نماینده فدراسیون دو و میدانی کشورمان، سیدمهدی شاهرخی پرتابگر لرستانی، دور اول رکوردگیری خود را جهت کسب رکورد ورودی مسابقات المپیک لندن پشت سر گذاشت.

رکوردگیری از قهرمان لرستانی برای کسب سهمیه المپیک

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، طی روز گذشته و امروز مرحله اول این رکوردگیری در زمین پرتاب‌های دو و میدانی ورزشگاه تختی خرم‌آباد به قضاوت کاوه طولابی و اسفندیار مریدی برگزار شد که طی شش مرتبه پرتاب وزنه، بهترین رکورد شاهرخی 19 متر و 47 سانتی‌متر به ثبت رسید.

رکورد ورودی بازی‌های المپیک لندن 19 متر و 70 سانتی‌متر است که شاهرخی باید در چهار مرحله‌ دیگر به آن دست یابد.

سیدمهدی شاهرخی در پایان مرحله‌ اول این رکوردگیری گفت: با توجه به اینکه فقط یک ماه از آغاز تمریناتم می‌گذرد، فکر نمی‌کردم که موفق به پرتاب وزنه بالاتر از 19 متر شوم و امروز حدود نیم متر بیش از حد انتظارم وزنه را پرتاب کردم.

وی افزود: رکورد شخصی‌ام 19 متر و 53 سانتی‌متر است و امیدوارم در مسابقات شیراز و یا سه مرحله مسابقات برون‌مرزی دیگری که پیش رو دارم موفق به کسب سهمیه المپیک شوم.

شایان ذکر است، شاهرخی 27 ساله در کارنامه ورزشی‌اش سوابق درخشانی از جمله کسب مدال طلای دانش‌آموزان جهان در اسپانیا، مدال طلای جوانان آسیا در ماکائو، مدال طلای بازی‌های کشورهای مسلمان در عربستان، مقام چهارم جوانان جهان در ایتالیا و چند عنوان بین‌المللی دیگر را در کارنامه‌اش دارد.

این رکوردگیری با حضور فرهاد نیکوخصال مدیر اداره‌کل ورزش و جوانان استان، همایون مرآت معاون ورزشی وی، سرهنگ بهمن پاک‌زاد فرمانده انتظامی خرم‌آباد، بهمن بیوک‌نژاد سرپرست هیئت دو و میدانی استان، سیدمحسن شاهرخی پدر و مربی سیدمهدی شاهرخی و جمعی از مسئولان و علاقه‌مندان ورزش استان آغاز شد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول