اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علیزاده پورنیا در گفت‌وگو با فارس:

جواز لندن را در چین می‌گیرم/حضور در المپیک آرزوی من است

خبرگزاری فارس: قهرمان قمی وزن 74 کیلوگرم کشتی فرنگی آسیا گفت: حضور در المپیک آرزوی هر ورزشکاری است، به همین خاطر در رقابت‌های گزینشی چین، تمام توانم را برای المپیکی شدن به کار می‌گیرم.

جواز لندن را در چین می‌گیرم/حضور در المپیک آرزوی من است

هادی علیزاده پورنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: خوشحالم از اینکه کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان به من برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک 2012 لندن در کشور چین اعتماد دارند.

وی تصریح کرد: تمام تلاش و اهتمام من این است که بتوانم با گوش دادن به نکات فنی مربیان تیم ملی و همچنین سعی و کوشش در تمرینات، با بهترین شرایط در پیکارهای انتخابی چین شرکت کرده و سهمیه المپیک را کسب کنم.

نفر اول کشتی فرنگی آسیا در سال 2012 ادامه داد: قطعا چهره‌های شاخص کشورهای مختلف آسیایی در مسابقات چین حضور پیدا می‌کنند، به همین خاطر سختی‌های تمرینات را تحمل می‌کنم تا در جدال با حریفان بهترین کشتی‌ها را بگیرم.

وی ابراز داشت: از اینکه مربیان تیم‌های ملی کشتی جوانان و بزرگسالان با اعتماد به جوانان موجب شدند در رقابت‌های آسیایی و بین‌المللی شرکت کنم، بسیار خرسندم زیرا حضور در این رقابت‌ها سبب شد تا اعتماد به نفس بالاتری کسب کرده و تجربه زیادی کسب کنم.

قهرمان قمی وزن 74 کیلوگرم کشتی فرنگی آسیا تصریح کرد: تردیدی نیست که هم من و هم سایر کشتی گیران اعزامی کشورمان، در رقابت‌های گزینشی المپیک 2012 لندن در کشور چین کار سخت‌تری نسبت به قزاقستان پیش رو داریم.

وی تاکید کرد: مسابقات المپیک مهم‌ترین رویداد سال جاری برای ورزش کشورمان است و به همین خاطر این روزها تمام تلاش فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی این است که تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی ایران با بهترین شرایط و در اوج آمادگی عازم بازی‌های المپیک شوند و نتایج خوبی در این رویداد مهم کسب کنند.

علیزاده پورینا بیان داشت: شکی نیست که در رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی گزینشی در کشور چین با حضور کشتی گیرانی از قاره‌های مختلف، کار کشتی گیران کشورمان به مراتب سخت‌تر از رقابت‌های گزینشی المپیک در قزاقستان خواهد بود.

کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی برای رقابت‌های چین در حال حاضر در اوزان 74 و 84 کیلوگرم‌هادی علیزاده و حبیب اخلاقی را مد نظر دارد، ضمن اینکه در وزن 120 کیلوگرم کشتی آزاد نیز سه کشتی گیر، پرویز‌هادی، محمد رضا آذرشکیب و کمیل قاسمی مد نظر کادر فنی هستند.

این در حالی است که فاصله زمانی بین رقابت‌های گزینشی چین و فنلاند پنج روز است که فدراسیون کشتی اقدامات لازم برای اعزام یکسره ملی پوشان از چین به فنلاند را انجام داده است و در صورتی که نمایندگان کشورمان در این اوزان نتوانند جزو سه کشتی گیر برتر هر وزن باشند، بلافاصله از چین به فنلاند بروند و بار دیگر شانس خود را برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک آزمایش کنند.

نمایندگان دو وزن 74 و 84 کشتی فرنگی و وزن 120 کیلوگرم کشتی آزاد باید روزهای هشتم تا دهم اردیبهشت ماه در رقابت‌های گزینشی المپیک 2012 لندن در شهر تیان چین به میدان بروند.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول