اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دبیرخانه ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی مازندران:

مازندران 145 هزار ورزشکار سازمان‌یافته دارد

خبرگزاری فارس: رئیس دبیرخانه ستاد نظارت بر سلامت باشگاه و اماکن ورزشی مازندران گفت: مازندران 145 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.

مازندران 145 هزار ورزشکار سازمان‌یافته دارد

حسن کاظمی فرد بعدازظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد نظارت بر سلامت باشگاه‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه بعد از تشکیل اداره ورزش و جوانان فدراسیون پزشکی ورزشی و کمیته ملی دوپینگ با هم ادغام شدند، اظهار داشت: روند اجرای فعالیت ناظران در بازرسی از اماکن ورزشی با دخالت حراست انجام می‌شود.

وی یادآور شد: سال گذشته یک هزار و 900 باشگاه و اماکن ورزشی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

این مسئول حضور دو ناظر مرد و زن را در بازرسی از اماکن ورزشی هر شهرستان الزامی دانست و گفت: ناظران بازرسی باید آگاهی کاملی در امر دوپینگ و داروهای نیروزا داشته باشند.

کاظمی فرد ادامه داد: مازندران دارای145 هزار ورزشکار سازمان یافته است که پیش‌بینی می‌شود هر ساله شش درصد به این تعداد افزایش یابد.

مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر سلامت باشگاه‌ها و اماکن ورزشی مازندران تصریح کرد: حیطه فعالیت‌های ما در باشگاه‌های ورزشی است که در دو محور بیمه ورزشی و نظارت بر امر دوپینگ فعالیت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: باشگاه‌ها باید مواد مکمل مجاز و غیرمتعارفی که در فعالیت‌های پزشکی ممانعت دارد را از هم متمایز کنند.

کاظمی فرد به نظارت محسوس و غیرمحسوس ناظران در باشگاه‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: مربی اجازه تجویز و توصیه مواد نیروزا و یا تزریقی در بازو و عضلات را ندارد در صورت مشاهده برخورد جدی و نیز به صورت قانونی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/غ20 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول