اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم اردبیل در مجلس نهم:

مجلسیان مدال نوکری مردم را به گردن دارند

خبرگزاری فارس: منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان منتخب مجلس مدال افتخار نوکری مردم را دارند و به این نوکری می‌بالند.

مجلسیان مدال نوکری مردم را به گردن دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمال‌الدین پیر‌موذن پیش از ظهر امروز در نشست صمیمی با هنرمندان استان اردبیل که سه ساعت به طول انجامید، اظهار داشت: مردم با انتخاب ما به عنوان نمایندگان مسئولیت سنگین و خطیر و از طرفی افتخار نوکری خود را به ما داده‌اند که ما نیز در مقابل با کار مخلصانه و فعالیت صادقانه این امانت مردم را حفظ خواهیم کرد.

وی با یادآوری اینکه مردم استان اردبیل مردمانی لایق خدمت و حمایت هستند، خاطرنشان کرد: آنچه که امروز سبب عقب‌ماندگی استان اردبیل شده است اختلاف نمایندگان هشت دوره مجلس شورای اسلامی است که در مجلس نهم به این اختلافات خط بطلان کشیده می‌شود.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با تدبیر با‌کفایت رهبر فرزانه نظام امروز دنیا به پای ما افتاده است، گفت: ایران امروز در مرحله‌ای از پیشرفت و ترقی ایستاده است که همه حسرت یک لحظه اقتدار آن را دارند و مجلس باید حافظ این اقتدار باشد.

پیر‌موذن بیکاری را مهمترین رنج استان اردبیل اعلام کرد و افزود: ما از اینکه مشاهده کنیم 63 هزار نفر بیکار در استان اردبیل وجود دارد اندوهی بزرگ را متحمل می‌شویم و به همین لحاظ با احساس دین و وظیفه وارد کمیسیون صنعت و معدن خواهم شد.

این نماینده مجلس خود را وامدار مردم و رهبری اعلام کرد و بیان داشت: نوکر مردم بودن افتخاری بسیاری بزرگ است که نصیب هر کسی نمی‌شود و مردم با انتخاب خود این افتخار را به ما داده‌اند.

وی از اتحاد هفت نماینده مجلس نهم در استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد:‌ در مجلس نهم منتخبین خود را تنها نماینده یک منطقه نمی‌دانند بلکه ما نماینده استان هستیم و از حقوق حقه همه مردم حمایت خواهیم کرد.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه باند‌بازی و حزب‌بازی آسیب جدی رفتار نمایندگان است، افزود:‌ در مجلس نهم با پرهیز از این کارها تنها به فکر حفظ داشته‌های ایران بوده و از سوی دیگر سعی خواهیم کرد استان اردبیل را که از یک عقب‌ماندگی مزمن رنج می‌برد نجات دهیم.

پیر‌موذن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را درست‌ترین و پاک‌ترین انتخابات اعلام کرد و بیان داشت: مردم در این مجلس بازیچه نمی‌خواهند چرا که در هشت دوره گذشته از رنجی که متحمل شده‌اند خسته‌اند و این بار با انتخاب آگاهانه خود می‌خواهند طعم پیشرفت و ترقی را بچشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هنرمندان شریف‌ترین اقشار جامعه هستند، ادامه داد: برای ساختن دنیایی بهتر و شخصیت‌های ممتاز در جامعه نیازمند اصلاح رفتارهای فرهنگی و تربیت نسل آینده هستیم و بی‌شک جامعه ما با فرهنگ و هویت فرهنگی ترقی خواهد کرد.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه هنر کلید فهم زندگی است، گفت: هنرمندان زیبا‌ترین جلوه‌های ذات احدیت را به نمایش می‌گذارند و از این حیث ما به هنرمندان خطه اردبیل می‌بالیم.

پیر‌موذن عرصه فرهنگ و هنر ایران به ویژه هنر اردبیل را بسیار پر‌رمز و راز اعلام کرد و ابراز داشت: مردم به هنرمندان با ذوق و کفایت خود عشق می‌ورزند و به همین لحاظ خواستار توجه روز‌افزون صاحب‌ منصبان به جامعه هنری هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اردبیل را آیینه تمام نمای تاریخ و طبیعت ایران زمین با سابقه غنی فرهنگی اعلام کرد و اظهار داشت: ما در مجلس نهم سعی خواهیم کرد جلوه و جلای هنری استان را نیز ارتقا دهیم و استان مظلوم اردبیل را در افق 20 ساله به 10 استان برتر کشور تبدیل کنیم.

انتهای پیام/‌ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول