اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیگی:

مسئول‌سازی از مردم سبب کاهش فساد اداری می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: مسئول‌سازی و مشارکت‌‌جویی از مردم موجب خواهد شد تا میزان فساد اداری کاهش جدی یابد.

مسئول‌سازی از مردم سبب کاهش فساد اداری می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی ظهر امروز در جلسه ستاد ارتقای سلامت اداری آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد:  اگر مردم به حقوق خود آشنا باشند در زمینه سلامت اداری نیز موفق خواهیم بود.
وی افزود: مردم باید بدانند که نوع رفتار کارمندان صحیح است یا نه، تا بتوانند رفتار لازم را داشته باشند.
بیگی گفت: مسئول‌سازی و مشارکت‌‌جویی از مردم موجب خواهد شد تا میزان فساد اداری کاهش جدی یابد.
استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان آموزش‌های لازم را دیده‌اند تا رفتار اداری را داشته باشند و در این میان مردم باید آموزش‌های لازم را ببینند.
بیگی در ادامه خواستار جلب مشارکت رسانه‌ها برای آشنا کردن مردم با حقوق خود در ادارات شد و اظهار کرد: استفاده از ابزار رسانه‌ای و مطبوعاتی در این راستا دارای اهمیتی خاص است.
وی رسانه‌ها و خبرنگاران را حلقه مفقوده در ارائه آموزش‌های لازم اداری به مردم دانست و گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای اصحاب رسانه و مطبوعات در این زمینه ضروری است.
استاندار آذربایجان شرقی افزود: آموزش و توانمندی مردم و نظارت آنان در راستای ارتقای سلامت اداری ضروری و مهم است و مردم باید بدانند که نظارت آنان دارای ارزش و اهمیت است.
وی اظهارکرد: آموزش‌هایی که صورت می‌گیرد با محوریت توانمندسازی مردم و القای اعتماد به نفس به آنان صورت گیرد تا شاهد نتایج بهتر در جامعه باشیم.
وی تاکید کرد: ابزارهای مختلف رسانه‌ای وجود دارد که می‌توان با توجه به توان هر کدام در این راستا قدم برداشت.
بیگی همچنین در ادامه سخنان خود با اشاره به ضرورت تفکیک ادارات مختلف در زمینه بازرسی و ارزیابی یادآور شد: تفکیک کارشناسی در این راستا ضروری است تا نتایج بهتر حاصل شود.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول