اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان در بازدید از خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس به عنوان یک مرجع خبری در تمام حوزه‌ها عمل کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان گفت: خبرگزاری فارس به عنوان یک مرجع خبری با سرعت عمل بالا، به روز بودن و صحت اخبار در تمام حوزه‌ها هم‌سو با مواضع انقلاب و خط امام و رهبری به رسالت خود عمل کرده است.

خبرگزاری فارس به عنوان یک مرجع خبری در تمام حوزه‌ها عمل کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا ساکت امروز به همراه مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد ماهان از دفتر خبرگزاری فارس در استان اصفهان بازدید و از روند فعالیت این خبرگزاری تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه برای تبریک سال جدید در دفتر فارس حضور یافته است، افزود: هر روز یکی از نخستین سایت‌هایی که اخبار آن را چک می‌کنم، خبرگزاری فارس است زیرا اخبار این خبرگزاری در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، ورزشی و سایر حوزه‌ها از ویژگی به روز بودن برخوردار بوده و صحت اخبار این خبرگزاری همواره مورد توجه بوده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان با ابراز تأسف از اینکه تاکنون از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مجموعه خبری قرار نگرفته است، تأکید کرد: این موضوع مناعت طبع جامعه خبری را نشان می‌دهد که رسالتش را در عین بی‌نامی انجام داده است.

وی ادامه داد: با تمام احترامی که برای سایر رسانه‌ها قائل هستم، اعتقاد دارم خبرگزاری فارس نقطه مرجعی برای رصد اخبار روز است.

ساکت هم‌چنین اشاره‌ای به فعالیت‌های باشگاه ماهان داشته و اظهار داشت: باشگاه ماهان به عنوان بزرگ‌ترین باشگاه فعال که توسط بخش خصوصی اداره می‌شود، از حیث تنوع رشته‌های ورزشی تحت حمایت رکورد منحصر به فردی را در اختیار دارد و رویکرد مدیران و مالکان این باشگاه برای حضور در ورزش، رویکرد فرهنگی اجتماعی است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول