اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اصفهان:

شهر اصفهان 28 ستاد در اختیار کاندیداهای دور دوم قرار می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرماندار اصفهان گفت: به تعداد مناطق شهرداری دو ستاد مختص خواهران و برادران در اختیار دو کاندیدایی که به دور دوم رسیدند قرار می‌دهد و در مجموع شهر اصفهان 28 ستاد در اختیار دارد.

شهر اصفهان 28 ستاد در اختیار کاندیداهای دور دوم قرار می‌دهد

فضل‌الله کفیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت اعلام آمادگی ستادهای انتخاباتی دور دوم اظهار داشت: دور دوم انتخابات با همان مشخصه دور نخست و با 19 ستاد، 10 بخش مرکزی و پنج حوزه فرعی کار هدایت 653 حوزه شعب اخذ را برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه در دور نخست چهار نماینده منتخب مردم مشخص شدند، افزود: در مرحله دوم برای انتخاب یک نماینده رقابت بین دو کاندیداها وجود دارد.

فرماندار اصفهان در مورد آمادگی ستادهای انتخاباتی و شعب اخذ رأی تصریح کرد: امکانات نیروهای شعب مشخص و در مجموع تعرفه‌ها و امکانات به صورت متمرکز از طریق ستاد کشور مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به پرسش چاپ تعرفه‌ها ادامه داد: تعداد تعرفه‌های مورد نیاز پیش‌بینی و به همان روند دوره قبل است.

کفیل هم‌چنین در مورد تعداد شعب اخذ رأی گفت: قانون به هیئت اجرا برای کاهش شعب اخذ رأی اجازه می‌دهد، اما ستاد انتخاباتی اصفهان همان تعداد شعب اخذ رأی را در نظر و در همان مکان‌ها شعب را فعال می‌کند.

وی با تأکید به برخورد تخلفات تبلیغاتی بیان داشت: کیفیت تبلیغات را قانون‌گذار به صورت روشن مشخص کرده و ظرفیت خوبی در اختیار کاندیداها قرار گرفته است.

فرماندار اصفهان اضافه کرد: به تعداد مناطق شهرداری دو ستاد مختص خواهران و برادران در اختیار این دو کاندید قرار دارد که در مجموع شهر اصفهان 28 ستاد در اختیار هر کدام از کاندیداها قرار می‌دهد.

وی افزود: در 13 شهر دیگر اصفهان نیز در هر شهر دو ستاد جداگانه خواهر و برادر و 26 ستاد می‌توانند داشته باشند.

کفیل نصب هر گونه پلاکارد، پوستر و بنر در مقابل ستاد انتخاباتی را بدون مانع دانست و ادامه داد: نصب بنر و عکس در هر ابعاد در داخل ستاد منعی ندارد.

وی با تأکید به اینکه کاندیداها می‌توانند از ظرفیت رسانه‌های خصوصی استفاده کنند، تصریح کرد: در کنار این امکانات کاندیداها می‌توانند از امکانات دولتی هم استفاده کنند.

فرماندار اصفهان برگزاری جلسات سخنرانی و مناظره‌ها با در نظر گرفتن ظرفیت‌هایی که قانون است را از دیگر ظرفیت‌های تبلیغاتی کاندیداها برشمرد.

وی به قانون‌مداری و حضور پرشور مردم در انتخابات دور دوم تأکید کرد و گفت: امید می‌رود انتخابات دور دوم در صحت و سلامت مانند دور قبل برگزار شود.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول