اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس آموزش آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان:

برای ایمن‌سازی بازار همدان منتظر همکاری ادارات هستیم

خبرگزاری فارس: کارشناس آموزش آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: در بحث ایمن‌سازی بازار همدان منتظر همکاری ادارات هستیم.

برای ایمن‌سازی بازار همدان منتظر همکاری ادارات هستیم

حسین لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص اینکه چه فعالیت‌هایی برای ایمن‌سازی بازار همدان انجام شده است، اظهار داشت: در بحث ایمن‌سازی بازار همدان منتظر همکاری ادارات هستیم.

وی گفت: ایمنی بازار همدان در بحث معابر باریک و غیر همسطح، تنوع مغازه‌ها و کارگاه‌ها و ... قابل قبول نیست.

کارشناس آموزش آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان تصریح کرد: در رابطه با بحث ایمن‌سازی با اداراتی که با این موضوع در ارتباط هستند جلساتی برگزار شده و طرح‌هایی ارائه شده اما تاکنون به اجرا نرسیده است.

وی افزود: در سال 87 یک پروژه مطالعاتی در رابطه با بحث ایمنی بازار و میزان در خطر بودن آن منطقه بررسی شد که در این جلسه دستورالعمل‌هایی ارائه شد که هزینه بسیار سنگینی داشت.

لطفی عنوان کرد: بحث ایمنی در دو بخش مطرح می‌شود که بخش اول آن به صاحبان مغازه‌ها برمی‌گردد که در داخل مغازه باید حداقل نکات و ابزار ایمنی را داشته باشند.

وی اذعان کرد:  بخش دیگر به مکان‌های عمومی برمی‌گردد که آن هم فقط با همکاری اداراتی مانند برق، گاز، شهرداری و... می‌توان در بحث ایمنی وارد شد.

کارشناس آموزش آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان در ادامه گفت: ما به عنوان کارشناس ایمنی موظف هستیم تا نکات ایمنی را به مردم گوشزد کنیم و رخ ندادن اتفاق به معنی نبودن خطر نیست چرا که همیشه احتمال خطر وجود دارد و نباید به آسانی از کنار آن دور شویم.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول