اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم:

شهرک چاپ و نشر بستر نشر معارف دین را فراهم می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم بهره‌برداری از شهرک چاپ و نشر را بسترسازی در راستای اشاعه فرهنگ دینی ارزیابی کرد.

شهرک چاپ و نشر بستر نشر معارف دین را فراهم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرک‌های صنعتی استان قم، جعفر فرشچی در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی از نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال جهاد اقتصادی گفت: مهم‌ترین اقدام شرکت شهرک‌های صنعتی قم در سال جهاد اقتصادی افتتاح نخستین شهرک چاپ و نشر کشور و نخستین پروژه استحصال آب صنعتی از پساب فاضلاب بود.

وی راه‌اندازی شهرک چاپ و نشر را در راستای نشر معارف دین و تشیع دانست و اظهار داشت: نشر معارف دین و پاسخگو بودن به جهان اسلام، نیازمند زیرساخت‌ها و بسترهای مناسب است و امروز خوشحال هستیم که بتوانیم با شهرک چاپ و نشر یکی از مراکز تأثیرگذار در این بخش باشیم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی تصریح کرد: در سال گذشته همچنین عملیات اجرایی شهرک 2 هزار هکتاری الغدیر (نمونه کشوری) را به صورت غیررسمی آغاز کردیم و تاکنون پیشرفت خوبی هم داشته است و در حال حاضر به دنبال تامین برق و گاز آن هستیم تا بتوانیم هر چه زودتر این شهرک را به مرحله بهره‌برداری نزدیک کنیم.

وی افزود: تأمین آب به مقدار 30 لیتر و ایجاد سه هکتار فضای سبز از کل مساحت اولیه  864 هکتاری شهرک الغدیر از دیگر اقداماتی بود که در خصوص این شهرک در سال گذشته شکل گرفت.

فرشچی آماده سازی شهرک صنعتی قنوات را مدنظر قرار داد و گفت: منبع آب، شبکه توزیع آب، بلوار ورودی شهرک و برخی از زیرساخت‌های این شهرک صنعتی آماده شده که امیدواریم این شهرک نیز هر چه زودتر در اختیار واحدهای تولیدی صنعت چوب استان قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه واحدهای صنعتی، اجرای شش تور صنعتی، حمایت از پایان نامه‌های دانشگاهی، فعال سازی مرکز مشاوره با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف را از عمده‌ترین فعالیت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی قم برشمرد و گفت: با بررسی‌ها و جلسات مختلفی که با واحدهای صنعتی و سرمایه‌گذاران و مسئولان استانی برگزار شد، موفق شدیم مشکلات بیش از 50 واحد صنعتی که دچار مشکل شده بودند را رفع کنیم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم یادآور شد: امسال با برنامه ریزی مشخص واحدهای صنعتی که متاثر از هدفمندی یارانه‌ها دچار مشکل شده‌اند و یا ظرفیت تولید خود را کم کرده‌اند رصد کرده و برای رفع مشکل آنها تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول