اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شاهرود در مجلس:

ظرفیت نظام در مذاکرات اخیر نشان داده شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشت غرب به مذاکرات هسته‏ای در حقیقت نشان‏دهنده شکست آنهاست.

ظرفیت نظام در مذاکرات اخیر نشان داده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، کاظم جلالی در جمع پاسداران سپاه استان سمنان در حسینیه ثارالله سمنان اظهار داشت: در مقاطعی برخی در نظر داشتند که امتیازهایی به دشمن بدهند، اما شخص رهبری جلوی این امتیازات را گرفتند.

جلالی افزود: گزارش‏های آنها نشان می‏داد که ایران با وجود مشکلات داخلی ناشی از تورم و بیکاری با صدور چند قطعنامه مجبور به عقب‏گرد می‌شود، اما تصور غربی‏ها این بود که وقتی میز مذاکره را ترک کنند و با صدور قطعنامه علیه ایران می‏توانند کشورمان را به زانو درآورند.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بازگشت غرب به مذاکرات نشان‏دهنده این است که آنها در مقابل ایران کاملاً شکست خورده و شرایط ایران را نیز پذیرفته‏اند، تصریح کرد: چانه‏زنی جمهوری اسلامی ایران در خصوص مکان، زمان و نوع مذاکره، نشان از قدرت ایران اسلامی است.

وی گفت: دشمنان تلاش کردند که در بزنگاه‏ها جلوی فعالیت‏های ایران را بگیرند، یکی از آن موارد قضیه رآکتور هسته‏ای تهران بود که به گمانشان نقطه‏ای برای جلوگیری از فعالیت‏های ایران به شمار می‏رفت، اما ملت ایران ایستادگی کرد و با پایمردی آنها را شکست داد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول