اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار ایلام:

مشکل کم آبی ایوان به طور کلی رفع می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: مشکل کم آبی ایوان به طور کلی رفع می‌شود.

مشکل کم آبی ایوان به طور کلی رفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حشمت‌الله عسگری ظهر امروز در نشست با مسئولان امر اظهار داشت: با اختصاص اعتبار ویژه‌ای این مهم در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: امسال 8 میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل کم آبی شهرستان ایوان در نظر گرفته شده که صرف این موضوع مهم خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: قرار است با هزینه این میزان اعتبار دو حلقه چاه با عمق 200 متر و ظرفیت آبدهی 50 لیتر در ثانیه ایجاد و حفر  شود.

عسگری تصریح کرد: افزون بر این قرار است، با هزینه این میزان اعتبار 10 کیلومتر خط انتقال آب از چاه‌های یاد شده به شهر ایوان احداث شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: بهره‌برداری از این دو حلقه چاه تا پایان خرداد ماه امسال در شهرستان ایوان آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: افزون بر این اقدامات دیگری برای رفع مشکل کم آبی این شهرستان از سوی مسئولان استان ایلام تدوین و طراحی شده است.

این مسئول اضافه کرد: تدوین طرح‌های بلند مدت برای تأمین آب ایوان از چشمه‌های سیاهگل یکی از مهمترین برنامه‌های استان ایلام است.

عسگری تصریح کرد: تا دو سال آینده مشکل کم آبی شهرستان ایوان با اجرای طرح‌های کوتاه و بلند مدت به طور کامل برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول