اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دور دوم انتخابات مجلس

22 شعبه اخذ رأی برای مردم بهاباد در نظر گرفته شد

خبرگزاری فارس: فرماندار بهاباد گفت: مردم بهاباد در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آرای خود را در 22 صندوق به صورت تمام مکانیزه می‌اندازند.

22 شعبه اخذ رأی برای مردم بهاباد در نظر گرفته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا هدایی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات دور دوم در بهاباد با اشاره به آمادگی این شهرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از جمع‌آوری آرای مردم در 22 شعبه اخذ رأی خبر داد.

وی با قدردانی از مشارکت 91.4 درصدی مردم بهاباد در مرحله اول انتخابات در 12 اسفندماه سال گذشته افزود: با توجه به آگاهی و بصیرتی که مردم این شهرستان دارند و شور و اشتیاق ایجاد شده در بین آنها، این بار نیز مردم بهاباد به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته و با حضور پر شور خود در مرحله دوم انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و ایادی استکبار خواهند زد.

هدایی در مورد اقدامات صورت گرفته برای برگزاری باشکوه دور دوم انتخابات در این شهرستان عنوان کرد: ستاد انتخابات شهرستان بهاباد فعالیت خود را آغاز کرده و دستوراتی نیز از وزارت کشور و استانداری در مورد برگزاری مرحله دوم ابلاغ شده است.

فرماندار بهاباد یادآور شد: در مرحله دوم انتخابات، هیئت‌های اجرایی، بازرسی و نظارتی تغییر چندانی نخواهند داشت و همان عوامل دور اول بکارگیری خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام ستاد انتخابات استان یزد مبنی بر برگزاری انتخابات مرحله دوم به صورت تمام مکانیزه در حوزه انتخابیه مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد، قرار است آموزش‌های لازم در این زمینه داده شود، اما تعداد شعب اخذ رأی همانند مرحله اول، در شهرستان بهاباد 22 شعبه است.

هدایی عنوان کرد: این این تعداد، 10 شعبه به صورت ثابت و 12 شعبه به صورت سیار آرای مردم بهاباد را جمع‌آ‌وری خواهند کرد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان بهاباد بیان کرد: حدود 500 نفر از عوامل ستادی، اجرایی، نظارتی، بازرسی و امنیتی و پشتیبانی، کار برگزاری مرحله دوم انتخابات را در شهرستان بهاباد برعهده خواهند داشت.

وی یادآور شد: هم‌اکنون فعالیت کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم رصد و اخبار آنان به مراجع ذی‌صلاح منعکس می‌‌شود.

فرماندار بهاباد هم‌چنین از آمادگی این شهرستان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با همکاری همه‌جانبه دستگاه‌ها و دست‌اندرکاران این امر مهم، همانند مرحله اول، انتخابات دور دوم نیز با مشارکت حداکثری مردم این شهرستان برگزار شود.

از بین 33 حوزه انتخابیه مرحله دوم در کشور، انتخابات در هفت حوزه انتخابیه به صورت کاملاً رایانه‌ای و تمام‌ مکانیزه برگزار می‌شود که حوزه انتخابیه مهریز، بهاباد، بافق، ابرکوه و خاتم در استان یزد یکی از این هفت حوزه است.

حوزه انتخابیه ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است که در دور اول از میان کاندیداها کاظم فرهمند و حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده به دور دوم راه یافتند.

هم‌اکنون کاظم فرهمند نمایندگی مردم این پنج حوزه در مجلس شورای اسلامی را برعهده دارد.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول